10 km schema
-
Run.and.eat
10 km schema
Dag,
Ik ben begonnen met het 10 km schema, nu heb ik eerder een programma gestart en door het opnieuw starten van het 10 km schema, kreeg ik niet een standaard ingevuld schema, maar moest ik zelf de trainingen invullen. Nu weet ik niet of ik de juiste trainingen in de week heb staan, ik bedoel dan de juiste verschillende trainingen. Kunnen jullie dat voor me nakijken?
Alvast bedankt!
Groet, Gerdi
Ik ben begonnen met het 10 km schema, nu heb ik eerder een programma gestart en door het opnieuw starten van het 10 km schema, kreeg ik niet een standaard ingevuld schema, maar moest ik zelf de trainingen invullen. Nu weet ik niet of ik de juiste trainingen in de week heb staan, ik bedoel dan de juiste verschillende trainingen. Kunnen jullie dat voor me nakijken?
Alvast bedankt!
Groet, Gerdi
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: 10 km schema
Hi Gerdi,
Het stond nog niet helemaal goed. Nu wel.
Succes!
Het stond nog niet helemaal goed. Nu wel.
Succes!
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
-
Run.and.eat
Hoi,
Ik was iets te snel, heb nu even gekeken naar mijn schema maar er staat nu 2x per week vogels kijken in, dat klopt toch niet? Kan er nog even naar gekeken worden?
Groet, Gerdi
Ik was iets te snel, heb nu even gekeken naar mijn schema maar er staat nu 2x per week vogels kijken in, dat klopt toch niet? Kan er nog even naar gekeken worden?
Groet, Gerdi
-
Run.and.eat
Er staan maar 3 trainingen in mijn schema, dit moeten er toch vier zijn? Ik had ze altijd staan op dinsdag, donderdag, vrijdag en zondag. Er klopt nu iets niet, kan iemand het goedzetten? Ik weet ook niet welke training ik nu mis. Alvast bedankt!! Groet, Gerdi
-
Run.and.eat
Ik vind het wel jammer dat ik nog geen reactie heb ontvangen.. juist omdat mijn schema nu niet klopt. Hoop snel iets te horen! Groet Gerdi
Hi Gerdi,
Ik had het al een paar dagen terug voor je goed gezet, maar ik zie dat ik dit niet heb laten weten. Excuus!
Ik had het al een paar dagen terug voor je goed gezet, maar ik zie dat ik dit niet heb laten weten. Excuus!
Ontspannen groet,
Mark
Mark
-
Run.and.eat
Dag Mark,
Nou volgens mij staat het nog steeds niet goed, dat heb ik laten weten op jou bericht dat je het goed gezet zou hebben.. kun je nog een keer kijken?
Groet, Gerdi
Nou volgens mij staat het nog steeds niet goed, dat heb ik laten weten op jou bericht dat je het goed gezet zou hebben.. kun je nog een keer kijken?
Groet, Gerdi
-
Run.and.eat
Hoi Mark,
Nou volgens mij staat het nog steeds niet goed, dat heb ik al laten weten op jou bericht dat je het goed gezet zou hebben.. (zie mijn berichten hierboven..) kun je nog een keer kijken?
Bedankt!
Groet, Gerdi
Nou volgens mij staat het nog steeds niet goed, dat heb ik al laten weten op jou bericht dat je het goed gezet zou hebben.. (zie mijn berichten hierboven..) kun je nog een keer kijken?
Bedankt!
Groet, Gerdi
Ha Gerdi,
Je 2e bericht van 4 juni had ik eerder niet gezien.
Het klopt dat je bij een 10K schema 3 trainingen hebt in plaats van 4. Het is natuurlijk prima om zelf een 4e training in te plannen.
Je 2e bericht van 4 juni had ik eerder niet gezien.
Het klopt dat je bij een 10K schema 3 trainingen hebt in plaats van 4. Het is natuurlijk prima om zelf een 4e training in te plannen.
Ontspannen groet,
Mark
Mark
-
Run.and.eat
Bedankt nog voor je reactie, fijn dat schema nu klopt!
-
Run.and.eat
Toch weer een vraag, klopt het dat bij het 10K schema de training op hartslag 1 en hartslag 2 hetzelfde zijn? Zijn bij mij beide dezelfde aantallen hartslagen.
Ik hoor het graag! Groet, Gerdi
Ik hoor het graag! Groet, Gerdi
-
Run.and.eat
Ik hoor graag nog een antwoord op mijn vraag 
Groet Gerdi
Groet Gerdi
- RunningRob - Sportrusten
Excuus, het gebeurd bijna nooit, maar soms mis ik een vraag
Goed dat je weer even aan de bel trekt!
Het 10k schema begint met trainingen in D2, later in het schema komt daar D3 bij. Dat is tevens de reden dat de benaming zo vaag is.
Maar het klopt dus dat de hartslagen hetzelfde kunnen zijn.
Blijde groet,
Rob
-
Run.and.eat
Oke, bedankt voor de reactie!