Dip

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
Janneke Wiskerke

Dip

Bericht door Janneke Wiskerke »

Ha die janneke, mijn naamgenoot.

Ik was wel iets te zwaar. Vorig jaar kwam ik opeens 5 kg in korte tijd aan door armbreuk daardoor niet sporten) en gebruik antidepressiva. Ik bleef 3 kg boven mn gewicht zitten. Maar ach ik ben 55 jaar en 62 kg. Dus zeker niet te zwaar. Antidepressiva ben ik gestopt en gaat heel goed maar heb wel veel moodswings. Ik dacht als je die suikerdips niet meer hebt helpt dat misschien ook tegen die moodswings. Het kan in ieder geval geen kwaad. Ik ben al 2 kg afgevallen dus meer hoeft niet. Heb je al van meer mensen gehoord dat het daar ook een beetje voor helpt? Voor de moodswings?

Ik vind jullie programma erg leuk. Heel erg bedankt tot nu toe. Lieve groet janneke
Janneke - Sportrusten

Re: Dip

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hallo lieve Janneke,

Wat ben je goed bezig. Fijn zeg! Erg fijn ook om te lezen dat je zo enthousiast bent over het programma :-)

We horen én merken zelf hele goede reacties rondom de moodswings; juist doordat je bloedsuikerspiegel veel meer in balans komt, ben je veel gelijkmatiger in je energie en dat is een hele positieve reactie op je gemoed.

Minder pieken in suiker, is ook minder pieken in je emoties. Dat helpt zeker enorm mee.

Lieve groetjes terug,

Janneke
Plaats reactie