Start met -5kg
-
Bert Lichtendonk
Start met -5kg
Hallo, ben nu bezig met "tem je brein" , zit nu op dag 15.
Ik ga 1 mei met 5 kg afvallen beginnen, wel nodig, ben flink aangekomen sinds ik ziek ben en amper beweeg.
Ik ben zelf niet zo met voeding bezig dus erg benieuwd.
Hoe combineer ik het zo dat mijn zoon niet afvalt, is al te mager.
Wanneer ik niet ziek ben werk ik in een 3 ploegen systeem en mijn zoon die in beveiliging werkt heeft nog meer wisselende diensten.
Hoe pas je zoiets in elkaar, is nu ook al lastig.
Ik ga 1 mei met 5 kg afvallen beginnen, wel nodig, ben flink aangekomen sinds ik ziek ben en amper beweeg.
Ik ben zelf niet zo met voeding bezig dus erg benieuwd.
Hoe combineer ik het zo dat mijn zoon niet afvalt, is al te mager.
Wanneer ik niet ziek ben werk ik in een 3 ploegen systeem en mijn zoon die in beveiliging werkt heeft nog meer wisselende diensten.
Hoe pas je zoiets in elkaar, is nu ook al lastig.
- Janneke - Sportrusten
Re: Start met -5kg
Hoi beste Bert,
Wat mooi dat je aan de slag gaat met het 5 kg kwijt programma.
Als je echt veel kilo's kwijt wil raken, is het voor jou goed om echt weinig koolhydraten te nemen. Voor je zoon is het goed om de koolhydraten wel te nemen.
Bij ons thuis doen wij dat altijd zo: ik maak een maaltijd zoals gewokte groenten met vis, en ik maak daar rijst of aardappelen bij voor mijn man. dat kun jij ook doen; je neemt zelf een klein beetje koolhydraten en je zoon neemt hier meer van. Als jij ervoor zorgt dat je 50% groenten neemt, en 25 procent vlees/vis/vervanger en 25% koolhydraten, dan gaat het goed.
In het e-book die wordt gedeeld de komende dagen in het programma staan een aantal gerechten die je heel goed van tevoren kunt maken; een salade met quinoa, of bulgur; als je dan ploegendienst hebt, pakt ieder zijn deel voor zijn eigen eetmoment. Dat is erg handig.
Groetjes Janneke
Wat mooi dat je aan de slag gaat met het 5 kg kwijt programma.
Als je echt veel kilo's kwijt wil raken, is het voor jou goed om echt weinig koolhydraten te nemen. Voor je zoon is het goed om de koolhydraten wel te nemen.
Bij ons thuis doen wij dat altijd zo: ik maak een maaltijd zoals gewokte groenten met vis, en ik maak daar rijst of aardappelen bij voor mijn man. dat kun jij ook doen; je neemt zelf een klein beetje koolhydraten en je zoon neemt hier meer van. Als jij ervoor zorgt dat je 50% groenten neemt, en 25 procent vlees/vis/vervanger en 25% koolhydraten, dan gaat het goed.
In het e-book die wordt gedeeld de komende dagen in het programma staan een aantal gerechten die je heel goed van tevoren kunt maken; een salade met quinoa, of bulgur; als je dan ploegendienst hebt, pakt ieder zijn deel voor zijn eigen eetmoment. Dat is erg handig.
Groetjes Janneke
-
Bert Lichtendonk
Dank je, ik hoef niet heel veel af te vallen.
Normaal beweeg ik voldoende om op gewicht te blijven.
Maar nu ruim 6 weken ziek thuis met erg weinig beweging en dan komen die kilo's wel erbij.
Zal nog wel tijdje duren voor ik weer kan sporten.
Ik zal eens wat gerechten gaan bekijken.
Normaal beweeg ik voldoende om op gewicht te blijven.
Maar nu ruim 6 weken ziek thuis met erg weinig beweging en dan komen die kilo's wel erbij.
Zal nog wel tijdje duren voor ik weer kan sporten.
Ik zal eens wat gerechten gaan bekijken.
- Janneke - Sportrusten
Ja, Bert, als je stil zit dan gaat het best rap he?!
Vervelend dat je ziek bent, sterkte en heel veel succes de komende maand.
Groetjes Janneke
Vervelend dat je ziek bent, sterkte en heel veel succes de komende maand.
Groetjes Janneke
-
Anne-Marie Thomaes
Hoi Janneke
Ik ben 10 dagen lid van Sportrusten en doe nu 10 dagen tem je brein.
Morgen wil ik mee doen met het 5 kg kwijt programma.
Ik moet niet echt veel afvallen (ben 1m 70 en 64 kg)
Maar ik heb het boek van William gelezen en weet nu dat ik ondanks mijn sporten en gezond eten toch niet zo gezond bezig ben. Ik eet namelijk weinig vetten, vaak iets tussendoor, light producten en heb vaak een honger gevoel.
Ik heb er zin in samen dit aan te gaan en veel te leren over wat echt gezond is.
Gisteren al jou courgette pasta met zalm gegeten, was echt heerlijk. En... heel belangrijk: voor de rest van de avond geen trek meer in eten.
Ik ben 10 dagen lid van Sportrusten en doe nu 10 dagen tem je brein.
Morgen wil ik mee doen met het 5 kg kwijt programma.
Ik moet niet echt veel afvallen (ben 1m 70 en 64 kg)
Maar ik heb het boek van William gelezen en weet nu dat ik ondanks mijn sporten en gezond eten toch niet zo gezond bezig ben. Ik eet namelijk weinig vetten, vaak iets tussendoor, light producten en heb vaak een honger gevoel.
Ik heb er zin in samen dit aan te gaan en veel te leren over wat echt gezond is.
Gisteren al jou courgette pasta met zalm gegeten, was echt heerlijk. En... heel belangrijk: voor de rest van de avond geen trek meer in eten.
- Janneke - Sportrusten
Hoi Annemarie,
Wat een bemoedigend en motiverend bericht.
Ontzettend fijn om te horen!
Ik vind het ook enorm leuk om samen met jou een mooie maand aan te gaan
Lieve groeten, Janneke
Wat een bemoedigend en motiverend bericht.
Ontzettend fijn om te horen!
Ik vind het ook enorm leuk om samen met jou een mooie maand aan te gaan
Lieve groeten, Janneke