Volgen van dieet : ' zo word ik 100.'
-
FrancisElbers
Volgen van dieet : ' zo word ik 100.'
Ik volg nu 2 weken het 30 dagen programma. Dit gaat best goed. Wat ik nu graag wil, is zelf meer variëren. Dus ik kijk in de schema van 30 dagen en haal bijvoorbeeld van dag één het ontbijt, van dag 10 de lunch, en vandaag 15 het diner. Kortom mijn vraag is: kan ik zelf een dagmenu samenstellen.
Re: Volgen van dieet : ' zo word ik 100.'
Hoi,
Ik heb daarvan het programma nog niet gevolgd (en lees nu krijg mee voor de reactie) maar volgens mij moet dat kunnen. Ik ben enige tijd geleden (nav boek Supervetverbrander en Hoe word ik 100 etc) begonnen met 3x pd te eten en dan koolhydraatarm (ook andere recepten dan uit het boek). Werkt bij mij hartstikke goed. Als ik te veel feestdagen (al dat niet nationaal
)achter de rug heb en ik pak dit daarna weer op zie ik gelijk vermindering in gewicht.
Ik denk dat je goed zit als je blijft bij de basis, 3x pd eten en letten op de koolhydraten (overigens, ik sport 3x pw).
Succes!
Ik heb daarvan het programma nog niet gevolgd (en lees nu krijg mee voor de reactie) maar volgens mij moet dat kunnen. Ik ben enige tijd geleden (nav boek Supervetverbrander en Hoe word ik 100 etc) begonnen met 3x pd te eten en dan koolhydraatarm (ook andere recepten dan uit het boek). Werkt bij mij hartstikke goed. Als ik te veel feestdagen (al dat niet nationaal
Ik denk dat je goed zit als je blijft bij de basis, 3x pd eten en letten op de koolhydraten (overigens, ik sport 3x pw).
Succes!
- Janneke - Sportrusten
Re: Volgen van dieet : ' zo word ik 100.'
Goedemorgen Francis,
Ja natuurlijk, je kunt variëren zoals voor jou fijn is.
Het gaat er vooral dat je leert wat voor jou werkt, helemaal geen koolhydraten, een beetje koolhydraten.
Daarbij hoort ook dat je inderdaad gaat variëren met je gerechten; een perfecte ontwikkeling dus
Gaat het goed?
Veel succes, groetjes Janneke
Ja natuurlijk, je kunt variëren zoals voor jou fijn is.
Het gaat er vooral dat je leert wat voor jou werkt, helemaal geen koolhydraten, een beetje koolhydraten.
Daarbij hoort ook dat je inderdaad gaat variëren met je gerechten; een perfecte ontwikkeling dus
Gaat het goed?
Veel succes, groetjes Janneke