Succes marathonlopers!
Succes marathonlopers!
Voor diegenen die dit weekend toch een Marathon gaan lopen: veel succes! Laat je hier even weten hoe het is gegaan?
Ik ga vandaag al 42km lopen, morgen wordt het te warm voor mij!!
Ik ga vandaag al 42km lopen, morgen wordt het te warm voor mij!!
Re: Succes marathonlopers!
Ik heb hem ook vandaag gelopen! Heerlijk weer!
Mentaal wel zwaar zo alleen maar gelukkig had ik hier en daar wat support en de laatste 6 km fietste er iemand met me mee.. bij 30 km ong deden mijn bovenbenen en voetzolen en tenen wel echt zeer maar ademhaling en hartslag perfect! Dus kom op je kunt het! De laatste 3 waren echt op de tanden bijten maar zo gaaf!!! En ook nog eens een mooie tijd! 4 uur 25 min. (Voor mij mooi, de sportrusten voorspelling was 4.45, dus binnen de 4,5 uur is super mooi)! Ik kom nu de trap al bijna niet meer op en af dus dat beloven een paar mooie dagen maar ik
Kan nu al zeggen dat dat het waard is!! Super trots!!
Hoe ging het bij jou?
Oja weet iemand hoe je de trainingen kunt downloaden? Ik vind het wel leuk ze te bewaren.
Groetjes Sophie.
Mentaal wel zwaar zo alleen maar gelukkig had ik hier en daar wat support en de laatste 6 km fietste er iemand met me mee.. bij 30 km ong deden mijn bovenbenen en voetzolen en tenen wel echt zeer maar ademhaling en hartslag perfect! Dus kom op je kunt het! De laatste 3 waren echt op de tanden bijten maar zo gaaf!!! En ook nog eens een mooie tijd! 4 uur 25 min. (Voor mij mooi, de sportrusten voorspelling was 4.45, dus binnen de 4,5 uur is super mooi)! Ik kom nu de trap al bijna niet meer op en af dus dat beloven een paar mooie dagen maar ik
Kan nu al zeggen dat dat het waard is!! Super trots!!
Hoe ging het bij jou?
Oja weet iemand hoe je de trainingen kunt downloaden? Ik vind het wel leuk ze te bewaren.
Groetjes Sophie.
Gefeliciteerd Sophie! Bij ging het heel goed, tot km 33, toen begon het pijn te doen! Ik heb twee keer een kort stukje gelopen, maar verder wel door kunnen rennen. Mijn voorspelde tijd (3:10) heb ik niet gehaald, wel 3:20 gelopen en superblij!
In Rotterdam was het je ws gelukt!
-
Tanja Meijering
Mijn ervaring is wat minder positief... Vanaf 25km vond ik het echt al zwaar worden en na 35km werd ik zo misselijk dat ik uiteindelijk niet verder kon hardlopen. Heb de laatste kilometers moeten uitwandelen... Voor mij een teleurstelling dus.
- RunningRob - Sportrusten
Hoi toppers,
Gefeliciteerd met jullie prestatie! Hulde!
Blijde groet,
Rob
Gefeliciteerd met jullie prestatie! Hulde!
Blijde groet,
Rob