her-start voor Rotterdam Marathon
-
Wouter van Beesten
her-start voor Rotterdam Marathon
In eerdere berichtjes heb ik kunnen lezen dat het programma her-start kan worden als de nieuwe datum van Rotterdam bekendgemaakt wordt. Moet ik dat bij jullie aangeven dat ik dat ook op prijs zou stellen, of geldt dit voor alle mensen automatisch nu alles is gecanceld en eigelijk iedereen nu tegen hetzelfde probleem aanloopt.
Re: her-start voor Rotterdam Marathon
Hoi Wouter, Rob heeft dit bij mij geschreven:
Op het moment dat een nieuwe datum bekend is kun je het 100 dagen schema instellen op deze nieuwe datum en dan het nieuwe schema (weer) gaan volgen.
Er staat niets bij over aanmelden of iets wijzigen dus komt vast goed.
Groetjes Conny
Op het moment dat een nieuwe datum bekend is kun je het 100 dagen schema instellen op deze nieuwe datum en dan het nieuwe schema (weer) gaan volgen.
Er staat niets bij over aanmelden of iets wijzigen dus komt vast goed.
Groetjes Conny
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Wouter,
Dit geldt voor alle lopers waarvan het evenement is gecanceld of uitgesteld.
Dus op dit moment is dat iedereen die in deze weken hun einddatum hebben.
Rob
Dit geldt voor alle lopers waarvan het evenement is gecanceld of uitgesteld.
Dus op dit moment is dat iedereen die in deze weken hun einddatum hebben.
Rob
-
Marieke7323
Hoi Rob,
ik heb mijn einddatum al hoopvol op de datum van de Berlijn-marathon gezet. Wil jij het programma resetten?
hartelijke groet
Marieke
ik heb mijn einddatum al hoopvol op de datum van de Berlijn-marathon gezet. Wil jij het programma resetten?
hartelijke groet
Marieke
-
Marieke7323
Hoi Rob,
hartelijke groet
Marieke
hartelijke groet
Marieke
Hoi Marieke,
Als je de einddatum aanpast en dan "Opslaan" kiest dan zou het schema automatisch aangepast moeten worden.
Mocht dit niet lukken, laat het even weten, dan kijken we er even naar!
Blijde groet,
Rob
Als je de einddatum aanpast en dan "Opslaan" kiest dan zou het schema automatisch aangepast moeten worden.
Mocht dit niet lukken, laat het even weten, dan kijken we er even naar!
Blijde groet,
Rob
-
Marieke7323
ha Rob,
ik heb teveel trainingsdagen in de week. het systeem wil het niet aanpassen. wil je nog eens kijken
dank
Marieke
ik heb teveel trainingsdagen in de week. het systeem wil het niet aanpassen. wil je nog eens kijken
dank
Marieke
-
Harm_halve Amsterdam
Dag Rob
Mijn halve marathon is ook afgelast 16 mei maar heb nog geen nieuwe einddatum voor een nieuw evenement hoe werkt dit in het schema ?
Groetjes Harm
Mijn halve marathon is ook afgelast 16 mei maar heb nog geen nieuwe einddatum voor een nieuw evenement hoe werkt dit in het schema ?
Groetjes Harm
Hoi Harm,
Je kunt nog even rustig blijven trainen zolang je nog een geen nieuw einddoel hebt. Op het moment dat je dit wel weet kun je zelf de einddatum aanpassen in je schema.
Houd er wel rekening mee dat de resultaten gewist kunnen worden als je de begin- of einddatum opschuift. Dus als je deze wilt bewaren exporteer de gegevens dan eerst. Dit kan ook op de pagina "Mijn gegevens".
Blijde groet,
Rob
Je kunt nog even rustig blijven trainen zolang je nog een geen nieuw einddoel hebt. Op het moment dat je dit wel weet kun je zelf de einddatum aanpassen in je schema.
Houd er wel rekening mee dat de resultaten gewist kunnen worden als je de begin- of einddatum opschuift. Dus als je deze wilt bewaren exporteer de gegevens dan eerst. Dit kan ook op de pagina "Mijn gegevens".
Blijde groet,
Rob