Marathon Sevilla

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Paul Boers

Marathon Sevilla

Bericht door Paul Boers »

I did it! Maar het ging niet van zelf .... Het was erg lastig om tijdens de eerste 30 km op of onder de juiste hartslag te blijven. Na 35 km was het echt drie keer dood gaan en toch overleven. Maar met 4.30 hoor je mij niet klagen voor de eerste marathon. Alles deed pijn van m'n kleine teen tot m'n kruin. En dan was het ook nog eens 25 graden in de schaduw bij de de finish ....

Ik vraag me wel af of het toch niet goed is om een keertje een 30 km te lopen ergens in het schema. de eerste 15 km in laag en de tweede 15 km in de hoge hartslag zone. Voor nu herstellen en bezinnen of er nog eentje komt of dat ik een halve marathon toch leuker vind :-)
stigmos

Re: Marathon Sevilla

Bericht door stigmos »

Gefeliciteerd met je prestatie. Je had halverwege een halve kunnen doen. Ik weet niet of éénmalig 30 km meerwaarde heeft.
Hartelijke groet, Saskia

You'll Never RUN Alone
Paul Boers

Bericht door Paul Boers »

ik heb 1e kerstdag vroeg in de ochtend een halve als training gedaan om te kijken hoe de vlag er bij hing en dat ging vrij soepel. Ook om even aan het tijdstip te wennen. Ik vond het starten in op een lage hartslag en dan tot de 30 doorlopen in een iets hogere best lastig. Maar dank voor je reactie!
stigmos

Bericht door stigmos »

Niks te danken. Het was erg warm las ik, dus logisch dat je moeite had met je hartslag. Toch nog een mooie tijd.
Hartelijke groet, Saskia

You'll Never RUN Alone
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Paul,

gefeliciteerd met je prestatie! Super gedaan! :) :D

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie