hardlooproep
-
Barbara123
hardlooproep
Goede middag,
Ik ben afgelopen zaterdag gestart met het schema sportrusten voor de marathon in Wenen. Kan ik één van de trainingen in het schema vervangen, zodat ik een keer in de week mee kan blijven trainen in de loopgroep? Zo, ja welke training kan ik dan het beste uit mijn schema vervangen. In de loopgroep doen we intervaltrainingen, naast loopscholing en rekken/strekken en planken.
Groeten Barbara123
Ik ben afgelopen zaterdag gestart met het schema sportrusten voor de marathon in Wenen. Kan ik één van de trainingen in het schema vervangen, zodat ik een keer in de week mee kan blijven trainen in de loopgroep? Zo, ja welke training kan ik dan het beste uit mijn schema vervangen. In de loopgroep doen we intervaltrainingen, naast loopscholing en rekken/strekken en planken.
Groeten Barbara123
- RunningRob - Sportrusten
Re: hardlooproep
Geen probleemBarbara123 schreef: ↑14 jan 2020, 13:32 Kan ik één van de trainingen in het schema vervangen, zodat ik een keer in de week mee kan blijven trainen in de loopgroep?
Vogels kijken. Als je training echt intensief is, kun je hem ook doen in plaats van de intensieve training.Barbara123 schreef: ↑14 jan 2020, 13:32 Zo, ja welke training kan ik dan het beste uit mijn schema vervangen.
Blijde groet,
Rob
-
Barbara123
Re: hardlooproep
Hoi Rob,
Hier ben ik blij mee.
Bedankt voor je advies.
Groeten Barbara123
Hier ben ik blij mee.
Bedankt voor je advies.
Groeten Barbara123