Mijn ademhaling
Mijn ademhaling
Goedemorgen allemaal.
Graag wil ik mijn ademhaling hier bekent maken in de andere groep kreeg ik geen antwoord.
In de koffiehoek is wel gelezen maar ze willen geen antwoord geven dus probeer ik het hier.
de ademhaling oefeningen van sportrusten gebruik ik voor mijn COPD, ik heb nog maar 46% longinhoud,
en dat werkt voor mij heel goed.
ik ben geen loper of wandelaar daarom in de sportschool op de loopband gaat het prima, van 5 min naar 30 min,
komt door de ademheling oefeningen van sportrusten.
Dit wilde ik even melden, niet alleen voor het lopen maar ook voor mij een goede ademhaling.
Graag wil ik mijn ademhaling hier bekent maken in de andere groep kreeg ik geen antwoord.
In de koffiehoek is wel gelezen maar ze willen geen antwoord geven dus probeer ik het hier.
de ademhaling oefeningen van sportrusten gebruik ik voor mijn COPD, ik heb nog maar 46% longinhoud,
en dat werkt voor mij heel goed.
ik ben geen loper of wandelaar daarom in de sportschool op de loopband gaat het prima, van 5 min naar 30 min,
komt door de ademheling oefeningen van sportrusten.
Dit wilde ik even melden, niet alleen voor het lopen maar ook voor mij een goede ademhaling.
- RunningRob - Sportrusten
Re: Mijn ademhaling
Hallo Jaap,
Leuk om te lezen dat het zo goed bevalt. De ademhalingsoefeningen in rust zijn ook in eerste instantie bedoeld om het hele systeem van energiegebruik in je lijf in balans te brengen, en dat geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor niet hardlopers.
Succes!
Rob
Leuk om te lezen dat het zo goed bevalt. De ademhalingsoefeningen in rust zijn ook in eerste instantie bedoeld om het hele systeem van energiegebruik in je lijf in balans te brengen, en dat geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor niet hardlopers.
Succes!
Rob
Re: Mijn ademhaling
Hallo Rob.
Een late reactie maar de oefeningen gaan steeds beter.
ik ben met wandelen begonnen, was geen loper maar het bevalt goed.
het rondje dat ik altijd liep, kan ik nu na een hele tijd niet gelopen te hebben,
weer helemaal lopen.
Dus het werkt wel alleen met mijn mond dicht en door mijn neus ademhalen,
moest nog even wennen maar gaat nu beter.
Ik voel meer uithoudingsvermogen minder hijgen en piepen.
Alles bij elkaar ik voel me goed.
Gr Jaap.
Een late reactie maar de oefeningen gaan steeds beter.
ik ben met wandelen begonnen, was geen loper maar het bevalt goed.
het rondje dat ik altijd liep, kan ik nu na een hele tijd niet gelopen te hebben,
weer helemaal lopen.
Dus het werkt wel alleen met mijn mond dicht en door mijn neus ademhalen,
moest nog even wennen maar gaat nu beter.
Ik voel meer uithoudingsvermogen minder hijgen en piepen.
Alles bij elkaar ik voel me goed.
Gr Jaap.