Ik zie net dat bij partners in crime mijn trainingen in de verkeerde groep belanden. Nl bij de halve marathon van amsterdam ( dit was mijn vorige schema) en niet bij de hele van rotterdam. Bij mijn trainingsschema staat het wel juist aangevinkt.
Alvast bedankt voor het corrigeren en een fijne jaarwisseling gewenst( mocht je het vandaag nog lezen)
Hoi mark of rob. Nu de gegevens zijn aangepast zijn ook mijn hartslagzones veel lager geworden. Ze stonden.dus nog op de instelling van mijn halve marathon. Wanneer ik nu naar mijn nieuwe zones kijk, liggen die wel extreem laag. Ik loop al niet zo snel maar met deze zones moet ik zo ongeveer kruipen:). mijn halve marathon heb ik heel relaxed gelopen met een gem hartslag van 169. Zouden jullie hier nog eens naar willen kijken?
Alvast bedankt. Groetjes marjo
Ik heb mijn omslagpunt zelf vastgesteld met de test van Stans van der Poel. Mijn omslagpunt was 189. De trainingen voor de halve gingen heel lekker. Hoe kan ik nu het beste verder trainen voor de hele. Wat zal ik met mijn zones doen?
En ik had waarschijnlijk inderdaad de halve wat sneller kunen lopen, maar ik probeerde me zo goed mogelijk aan mijn hartslagzones te houden:)
Vermoedelijk ligt je omslagpunt wat hoger. Of je 10km-tijd is sneller dan je hebt ingevuld.
Ik denk dat je trainingen nu té langzaam worden, het lijkt me beter om in dezelfde zones te lopen als tijdens je halve marathon.
Je kan hiervoor je omslagpunt naar boven bijstellen.