Houvast

Plaats reactie
Biker

Houvast

Bericht door Biker »

Hi Koen,
Ik wil je bedanken!! Wat jij doet en bereikt is groots. Ik ben ex- sepsis slachtoffer (2jaar geleden) en heb hersenschade opgelopen en heb nu ME .... dus sporten... vooralsnog onmogelijk... wat jij echter wel bereikt is dat ik, door je programma te volgen en je ademhalings oefeningen te doen, enorm vooruit ben gegaan!! Ik ben nu al maanden bezig en steeds weer opnieuw want hele dagen miste ik omdat ik te slecht was... je bent nu zo’n houvast voor me
Geworden en door je reminder elke dag blijf ik bewust van mijn ademhaling. Ook sta ik, sinds vier weken, elke zondag met mijn man in onze zwemvijver. Dit door de inspirerende wijze waarop Wim Hof vertelt in je filmpje. Dus dank! Duizendmaal dank... ik kan nog lang niet aanhaken maar weet dat je een grote impact hebt op mijn ziekteverloop!!
Warme groet, Angelique
Ducky

Re: Houvast

Bericht door Ducky »

Wauw Angelique! Wat ontzettend fijn voor je en wat mooi dat je dit aan jezelf hebt kunnen geven. Daar is namelijk ook doorzettingsvermogen en wilskracht voor nodig! Geniet en ik wens je nog heel veel meer vooruitgang!
Koen - Sportrusten

Re: Houvast

Bericht door Koen - Sportrusten »

Wat een mooi bericht Angelique. Bijzonder knap dat je de motivatie en inspiratie omzet in actie en echt aan de gang gaat. Heel veel geluk voor jou en je man!
Plaats reactie