Maar ik heb toch ook nog een "klacht". Ik heb niet zo hard kunnen lopen als het schema zei (met een pr van 1:57 op de halve zou 4:16 moeten kunnen volgens jullie schema), en dat was vooral omdat ik niet was voorbereid op de PIJN. Al vanaf km 15 kreeg ik pijn aan mijn knieen, en later ook billen en enkels. Dat is toch raar want ik heb al best vaak een halve gelopen, ook op trails en dan had ik dat niet zo erg. Is dat dan de spanning van de marathondag, of gewoon pech hebben? Ik was een klein beetje verkouden dus misschien kreeg ik net wat minder zuurstof binnen en naar de spieren? Maar ik kreeg dus wel wat last van frustratie na km 30, want mijn hartslag was iets van 150, dus ik dacht: nou ik durf nog wel wat gas erop. Maar mijn spieren deden zo zeer dat dat niet echt lukte, dus de hazen van 4:30 gingen er zonder mij vandoor
Is er iets dat ik daar aan kan doen voor de volgende? (jazeker ik denk al aan de volgende) Meer krachttraining? Toch meer lange langzame duurlopen om de gewrichten voor te bereiden? Tips zijn welkom maar de trots overheerst voorlopig hoor