schema marathon
schema marathon
Hallo Rob,
Ik heb net het schema van de marathon van rotterdam 2020 gekregen, maar dit schema lijkt wel verdomd veel op mijn schema van de halve die ik net heb gedaan. Ik zie ook nergens een dag met 14 km staan. Volgens mij klopt dit niet.
ik hoor graag van je.
groetjes marjo
Ik heb net het schema van de marathon van rotterdam 2020 gekregen, maar dit schema lijkt wel verdomd veel op mijn schema van de halve die ik net heb gedaan. Ik zie ook nergens een dag met 14 km staan. Volgens mij klopt dit niet.
ik hoor graag van je.
groetjes marjo
Re: schema marathon
ik zie het al. het schema stond op marathon rotterdam-halve marathon ipv hele. (maar er is toch helemaal geen halve in rotterdam in april??)
kortom, probleem opgelost.
groetjes marjo
kortom, probleem opgelost.
groetjes marjo
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Ha Marjo,
Als je je aanmeldt voor een vervolgschema worden je vorige instellingen overgenomen, totdat je een nieuw schema aanmaakt.
Er is inderdaad geen halve in Rotterdam, maar je zou wel met een schema voor de halve kunnen trainen.
Als is dat niet aan te raden.
Als je je aanmeldt voor een vervolgschema worden je vorige instellingen overgenomen, totdat je een nieuw schema aanmaakt.
Er is inderdaad geen halve in Rotterdam, maar je zou wel met een schema voor de halve kunnen trainen.
Als is dat niet aan te raden.
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
nou, ik stort me maar gewoon op het schema van de hele. haha