Blessure tips!
-
Nick van Marwijk
Blessure tips!
Goedemorgen,
Gister me laatste training gehad. Deze week alleen nog maar 12 minuten training..
Nu heb ik de hele trainingsperiode geen blessures gehad! Gister mijn laatste training voel ik iets geks in mijn knie wat met het buigen van mijn knie te maken heeft.
Zou je me aanraden om deze week helemaal rustig aan te doen. Of toch de 12 minuten 2x rustig doen?
Gister ging het met een kleine pijntje wel goed en liep hard en consistent. Alleen voel het nu een klein beetje met lopen.
Gr. Nick
Gister me laatste training gehad. Deze week alleen nog maar 12 minuten training..
Nu heb ik de hele trainingsperiode geen blessures gehad! Gister mijn laatste training voel ik iets geks in mijn knie wat met het buigen van mijn knie te maken heeft.
Zou je me aanraden om deze week helemaal rustig aan te doen. Of toch de 12 minuten 2x rustig doen?
Gister ging het met een kleine pijntje wel goed en liep hard en consistent. Alleen voel het nu een klein beetje met lopen.
Gr. Nick
- RunningRob - Sportrusten
Re: Blessure tips!
Hoi Nick,
Alleen lopen als je pijnvrij bent, mocht je het niet vertrouwen dan zou ik gewoon de trainging overslaan.
Succes straks!
Rob
Alleen lopen als je pijnvrij bent, mocht je het niet vertrouwen dan zou ik gewoon de trainging overslaan.
Succes straks!
Rob
-
Nick van Marwijk
Gisteren even gelopen. Ik voel wat, maar het doet geen pijn? Misschien dat ik er toch meer op let omdat de marathon al zo dichtbij is?
Ik wil hoe dan ook de marathon lopen. Wat raad je aan om te doen?
Gr. nick
Ik wil hoe dan ook de marathon lopen. Wat raad je aan om te doen?
Gr. nick
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Nick,
Het klinkt niet erg zorgwekkend, dus ik zou gewoon lopen!
Als je echt een blessure hebt dan voel je dat dermate dat er je er echt niet over twijfelt
Blijde groet,
Rob
Het klinkt niet erg zorgwekkend, dus ik zou gewoon lopen!
Als je echt een blessure hebt dan voel je dat dermate dat er je er echt niet over twijfelt
Blijde groet,
Rob