geen 4 maar 3 trainingen per week
-
kvettinger
geen 4 maar 3 trainingen per week
Is het mogelijk om het schema om te zetten naar een driedaags schema?
Ik train twee keer per week .. behoorlijk pittig .. met circuittraining erbij ben ik ruim 2 uur bezig.
Daarnaast zwem ik nog 1x per week.
Omdat het niet goed lukt de trainingen te combineren met de sportschool .. ik heb het uitgeprobeerd .. maar dat is te heftig.
Dus vraag ik mij af .. wat de opzet voor een driedaags schema zou zijn.
Ook vraag ik mij af waarom het uiteindelijke schema zich niet aanpast als ik de opzet in het profiel bijstel.
Ik train twee keer per week .. behoorlijk pittig .. met circuittraining erbij ben ik ruim 2 uur bezig.
Daarnaast zwem ik nog 1x per week.
Omdat het niet goed lukt de trainingen te combineren met de sportschool .. ik heb het uitgeprobeerd .. maar dat is te heftig.
Dus vraag ik mij af .. wat de opzet voor een driedaags schema zou zijn.
Ook vraag ik mij af waarom het uiteindelijke schema zich niet aanpast als ik de opzet in het profiel bijstel.
- RunningRob - Sportrusten
Re: geen 4 maar 3 trainingen per week
Hoi,
Blijde groet,
Rob
Als je naast het hardlopen nog een andere sport doet kun je het vogels kijken later vervallen en op deze dag een andere sport doen. Dat is geen probleem.kvettinger schreef: ↑04 sep 2019, 13:48 Is het mogelijk om het schema om te zetten naar een driedaags schema?
Wat heb je precies aangepast?kvettinger schreef: ↑04 sep 2019, 13:48 Ook vraag ik mij af waarom het uiteindelijke schema zich niet aanpast als ik de opzet in het profiel bijstel.
Blijde groet,
Rob
-
kvettinger
Ik heb mijn voorkeur aan dagen en welke aktie ik dan zou moeten doen ingevuld, maar zag het niet terug in mijn schema.
-
kvettinger
ook kan ik nergens aangeven dat ik maar 3 dagen wil trainen. maar dat begrijp ik nog wel. moet ik alleen mijn vogeldag ergens bijplakken.
andere vraag waar ik nog meezit.
als ik loop moet ik dan de looptijden doorgeven van de gevraagde afstand of kan ik gewoon aangeven wat ik werkelijk heb gelopen in de betreffende zone en daarvan de gemiddelde hartslag en tijd invoeren?
andere vraag waar ik nog meezit.
als ik loop moet ik dan de looptijden doorgeven van de gevraagde afstand of kan ik gewoon aangeven wat ik werkelijk heb gelopen in de betreffende zone en daarvan de gemiddelde hartslag en tijd invoeren?
- RunningRob - Sportrusten
Dat klopt, we gaan uit van 4 trainingen per week en dus je kunt vogels kijken gewoon invullen in "Mijn gegevens" op de dag dat je jouw tweede sport doet (en dus de losse trainingen niet invullen).kvettinger schreef: ↑09 sep 2019, 12:21 ook kan ik nergens aangeven dat ik maar 3 dagen wil trainen. maar dat begrijp ik nog wel. moet ik alleen mijn vogeldag ergens bijplakken.
Je vult in wat je zelf graag wilt bijhouden. Als ik bijvoorbeeld 8km moet trainen dan meet ik ook echt 8km mijn tijd en hartslag, de gemiddelde hartslag van deze 8km vul ik dan in (en ja, die ligt wel eens onder de gevraagde hartslagkvettinger schreef: ↑09 sep 2019, 12:21 als ik loop moet ik dan de looptijden doorgeven van de gevraagde afstand of kan ik gewoon aangeven wat ik werkelijk heb gelopen in de betreffende zone en daarvan de gemiddelde hartslag en tijd invoeren?
Blijde groet,
Rob