Vraag aan Mark - Schema reset

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
rreijers

Vraag aan Mark - Schema reset

Bericht door rreijers »

Hoi Mark,

Doordat ik geblesseerd ben geraakt (niet door hardlopen, maar door een nieuwe (inmiddels weggegooide) casual schoen.. :-( ) heb ik de 10EM van de DtD loop moeten opgeven.
Is het mogelijk om mijn schema te resetten voor een nieuwe wedstrijd? Ik wil me gaan voorbereiden op de HM van Egmond op 10 januari 2016.

Met vriendelijke groet,

Roeland
miriamsnel

Re: Vraag aan Mark - Schema reset

Bericht door miriamsnel »

Ik heb dezelfde vraag, ik zou graag mijn schema willen resetten, maar hoe doe ik dat? En als dat niet kan, kan ik daarna weer een nieuw schema maken?
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Dag,

Excuses voor de erg late reactie. Deze vraag komt hklaas nu pas in mijn vizier.

@Roeland
Ik heb je schema gereset en je begindatum ingesteld op 2 oktober. Ik weet niet zeker of dit klopt met de Halve van Egmond, maar je kan de datum zelf nog aanpassen. Wil je verder even kijken of alles nu goed staat? Het zou kunnen dat er nog trainingen staan van je vorige programma.

@Miriam
Je kan niet zelf het schema resetten. Met welke reden wil je opnieuw beginnen?

Groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
rreijers

Bericht door rreijers »

Hoi Mark,

Bedankt voor het resetten van het schema! Het schema komt mooi een dag voor de halve van Egmond uit, en dat is prima. Ik loop alleen de aangegeven trainingen op andere dagen (de twee trainingen na elkaar loop ik op zaterdag en zondag), maar die data vul ik gewoon in bij de trainingen.

Gr. Roeland
rreijers

Bericht door rreijers »

Hoi Mark,

Is het mogelijk om de startdatum op 29 september te zetten? Omdat de startdatum nu 2 oktober is en ik wel al gestart ben op 29 september, komen de trainingen van vóór 2 oktober niet naar boven bij het overzicht van "mijn trainingen".

Gr. Roeland
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Dag Roeland,

Klopt, ik ga even kijken of ik deze trainingen toch kan tonen bij "Mijn trainingen", maar op korte termijn gaat dat niet lukken.
De startdatum kan je als het goed is zelf aanpassen vanaf je dashboard. Of lukt dat niet?

Succes en groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
rreijers

Bericht door rreijers »

Hoi Mark,

Inderdaad. Dank je wel. Was even zoeken, ik zat te kijken bij "schema aanpassen", maar de link staat op de "hoofdpagina" van mijn eigen dashboard.

Gr. Roeland
rreijers

Bericht door rreijers »

Mark,

nu heb ik de begindatum aangepast naar 29-09, maar de trainingen van voor 2 oktober (originele startdatum) worden toch niet getoond in het overzicht van "mijn trainingen".
Heeft geen haast, en voor mij ook niet belangrijk. ik heb het ook in mijn eigen excelsheet staan.

Gr. Roeland
Lambert

Bericht door Lambert »

Hallo,

Ik probeer de begin datum van mijn schema aanpassen, maar krijg het niet voor elkaar. Ik las hier dat het op de dashbord pagina mogelijk moet zijn. Kan iemand mij precies wijzen hoe en waar dat zou zijn?

Dank vast!

Groet, Lambert
Plaats reactie