Eerste 2,5 week gemist, doorgaan?

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Vitaalcoach Hilversum

Eerste 2,5 week gemist, doorgaan?

Bericht door Vitaalcoach Hilversum »

Goedemorgen,

door de vakantie heb ik de eerste 2,5 week gemist van het sportrusten schema. Ik heb wel getraind, maar alleen (intensieve) fiets- en zwemtrainingen.
Inmiddels het schema opgepakt.
Vraag 1: Kan ik het schema nu gewoon verder volgen of moet ik het aanpassen?
Vraag 2: De intensieve lopen zitten nog best ver onder mijn omslagpunt (174), is dat de bedoeling? De hartslagen van alle trainingen lijken dicht bij elkaar te liggen.

Bedankt en groeten, Marcella
RunningRob - Sportrusten

Re: Eerste 2,5 week gemist, doorgaan?

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Marcella,
Vitaalcoach Hilversum schreef: 22 aug 2019, 10:02 Vraag 1: Kan ik het schema nu gewoon verder volgen of moet ik het aanpassen?
Je kunt het schema gewoon verder volgen
Vitaalcoach Hilversum schreef: 22 aug 2019, 10:02 Vraag 2: De intensieve lopen zitten nog best ver onder mijn omslagpunt (174), is dat de bedoeling?
De hartslagen kloppen wel, alleen is het wel zo dat de intensiefste training ook intensief moet aanvoelen. Dus als dat voor jou niet het geval is ga dan gerust hoger in hartslag.

Kijk het even een week of 2 aan en mocht je nog twijfels hebben hoor ik het graag. Je tempo tijdens de training loopt nog wat achter op de verwachting, maar ik zie wel duidelijk een stijgende lijn dus wie weet is dat over een week of 2 anders.

Blijde groet,
Rob
Vitaalcoach Hilversum

Re: Eerste 2,5 week gemist, doorgaan?

Bericht door Vitaalcoach Hilversum »

Bedankt Bob!

ik ga vrolijk door. De 10k vandaag was zwaar. dan merk je wel dat je tijdje minder gedaan hebt. de snelheden hiervoor vielen idd tegen, omdat ik probeerde mijn hartslag naar beneden te brengen, later bleek dat de meter niet goed werkte. dus volgende keer even andere band om en hopelijk sneller.

Groeten!
Plaats reactie