App Sportrusten

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
margreet.asma84690400

App Sportrusten

Bericht door margreet.asma84690400 »

Ik zou een App voor het 100 dagen sportrusten schema erg op prijs stellen. Je kan dan even snel je rusthartslag en prestaties kunnen invullen, je schema bekijken. Nu moet de PC eerst weer aangezet. Zou een goede aanvulling zijn.
lverzijl98154900

Re: App Sportrusten

Bericht door lverzijl98154900 »

Bij gebrek aan een like functie: een dikke LIKE.
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Op zich een goed idee. Dan zou ik wel een app willen hebben die doorloopt na 100 dagen, dus waarmee je na 100 dagen weer een nieuw doel kunt stellen en lopen, eventueel tegen bijbetaling.
Echter: op dit moment heb ik een Polar die gekoppeld is aan de site / app polar flow. Hierop heb ik gewoon de 100 dagen trainingen ingevuld en dan wordt automatisch alles bijgehouden. Mijn hartslagmeter verteld me welke training er gelopen moet worden en hiervoor hoef ik dus zelfs de app niet te openen. :-)
ideetje misschien?
Groet,
Rob
joseeichhorn

Bericht door joseeichhorn »

@Rob. Welke Polar heb je? Ik heb de M400 en ben wel benieuwd of ik die functie ook heb :-)
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

@Jose: Ik heb ook een M400. Op Polar flow maak je gewoon een aantal trainingen aan op de dagen dat je ze wil lopen. Ik heb een aantal gefaseerde trainingen gemaakt, inlopen, dan het deel wat in je sportrusten schema staat en dan uitlopen. Als je een training hebt gemaakt kun je die als "Favoriet" aanvinken, zodat deze een volgende keer niet opnieuw helemaal hoeft in te vullen. Als je daarna je M400 synchroniseert staan de trainingen in de agenda in je M400. Selekteren en lopen!
Succes,

Rob
Koen - Sportrusten

Bericht door Koen - Sportrusten »

Puik plan Rob. We gaan ermee aan de slag.
Plaats reactie