Goedenavond,
Is het mogelijk om de 10 km voluit van don 8 aug te ruilen met de 6 km vd zaterdag 3 aug. Ga nl met vakantie en wil de 10 voluit goed en serieus lopen en dus liever niet in de hitte. De andere loopjes vind ik prima om daar te doen.
Kan dat of gaat alles dan in de war?
Groetjes Meike
Ruilen van dag
- RunningRob - Sportrusten
Re: Ruilen van dag
Nee hoor, dat is geen probleem!
Vul dan het resultaat van de 10k in op de dag dat deze training oorspronkelijk gepland stond, en pas dan de datum aan naar de dag dat je de training daadwerkelijk hebt gelopen. En voor de training van 6km geld uiteraard hetzelfde.
Dan zie je de trainingen op de juiste manier terug onder "Mijn trainingen".
Blijde groet,
Rob
Vul dan het resultaat van de 10k in op de dag dat deze training oorspronkelijk gepland stond, en pas dan de datum aan naar de dag dat je de training daadwerkelijk hebt gelopen. En voor de training van 6km geld uiteraard hetzelfde.
Dan zie je de trainingen op de juiste manier terug onder "Mijn trainingen".
Blijde groet,
Rob
Re: Ruilen van dag
Hi Rob,
Dank voor je reactie en tip!
Heel veel zin in de snelle 10 as zaterdag, benieuwd of ik al paar minuutjes kan winnen! Komende dagen maar eens goed nadenken hoe de kilometers en snelheid te verdelen!
Groetjes Meike
Dank voor je reactie en tip!
Heel veel zin in de snelle 10 as zaterdag, benieuwd of ik al paar minuutjes kan winnen! Komende dagen maar eens goed nadenken hoe de kilometers en snelheid te verdelen!
Groetjes Meike