vraagje voor Maarten en/of Koen

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Cynthia

vraagje voor Maarten en/of Koen

Bericht door Cynthia »

Hoi allebei,

Ik heb deze vraag ook in het forum bij ' blessures' gesteld, en voor de zekerheid ook maar hier.

De twee zware trainingen die ik heb gedaan in de vakantie en die een overbalasting op mijn knie gaven hebben er voor gezorgd dat ik nog steeds niet kan hardlopen. Ik ben nu onder begeleiding van een fysiotherapeut aan het trainen om gerichte spiergroepen aan te sterken. We gaan daar ook starten met hardlopen, maar dat zal nog een week of drie duren.
Ik wil het liefst daarna mijn trainingsprogramma hervatten maar ik verwacht dat ik teveel trainingen gemist heb om aan de marathon van Amsterdam deel te nemen. Kan mijn trainingsprogramma gereset worden zodat ik op een later moment opnieuw kan starten met het 100 dagen schema?

Ik hoor graag van jullie.

Hartelijke groet, Cynthia
Maarten - Sportrusten

Re: vraagje voor Maarten en/of Koen

Bericht door Maarten - Sportrusten »

Dag Cynthia,

Ai wat vervelend. We kunnen je programma resetten.
Wanneer zou je weer willen starten?

Ik hoor graag en blije groet,
Maarten
Cynthia

Bericht door Cynthia »

Dag Maarten,

Ik heb gisteren definitief mijn startbewijs verkocht aan een andere loper.

Ik zou graag volgend jaar een nieuwe poging wagen. Kun je het programma resetten ook al is de startdatum volgend jaar?

Groeten, Cynthia
peterb

Bericht door peterb »

Mannen, ik loop mijn duurlopen in het schema op een tempo van 5 minuten of iets daarboven. De damtotdam was het tempo 4.58. Wat is realistisch voor de marathon??
Cynthia

Bericht door Cynthia »

Dag Koen, Maarten,

Ik vind het jammer dat na een succesvolle start op een workshop ik nu moet bekennen dat ik een lichte teleurstelling voel als het gaat om begeleiding en beantwoording van vragen op het forum.
Nogmaals een vraag of het mogelijk is mijn programma te resetten met als einddatum de marathon van Rotterdam op 10 april 2016.
Ik wacht jullie reactie af.
Maarten - Sportrusten

Dag Cynthia,

Sorry voor de late reactie. Wij zouden mails moeten krijgen als er nieuwe reacties op dit forum komen, daar gaat iets mis en gaan we naar kijken.

Ik heb je start op 2 januari 2016 gezet. Hou zelf ook even in de gaten dat het goed gaat.
Sterkte met je herstel en blije groet,

Maarten
Maarten - Sportrusten

Dag Peter,

Als die 5 minuten gebaseerd zijn op jouw marathontijd, dan kun je dat aanhouden. Bereken je marathontijd aan de hand van deze tool: https://www.sportrusten.nl/welke-tijd-l ... -marathon/

Succes en blije groet,
Maarten
Plaats reactie