Oude schema's nog beschikbaar?
Oude schema's nog beschikbaar?
Hi,
Ik ben gestart met het 100 dagen schema voor de halve marathon (Amsterdam). Eind vorig jaar heb ik het 100 dagen marathonschema gevolgd ter voorbereiden van de Rotterdam marathon. Is mijn ingevulde schema nog beschikbaar? Ik zie nu alleen nog het halve marathonschema waar ik aan net aan begonnen ben.
groet,
Marco
Ik ben gestart met het 100 dagen schema voor de halve marathon (Amsterdam). Eind vorig jaar heb ik het 100 dagen marathonschema gevolgd ter voorbereiden van de Rotterdam marathon. Is mijn ingevulde schema nog beschikbaar? Ik zie nu alleen nog het halve marathonschema waar ik aan net aan begonnen ben.
groet,
Marco
- RunningRob - Sportrusten
Re: Oude schema's nog beschikbaar?
Hoi Marco,
Volgens mij kan Mark je gegevens terug halen, ik heb hem een berichtje gestuurd, alleen is hij nu op vakantie dus het kan even duren voor je een reactie krijgt
Blijde groet,
Rob
Volgens mij kan Mark je gegevens terug halen, ik heb hem een berichtje gestuurd, alleen is hij nu op vakantie dus het kan even duren voor je een reactie krijgt
Blijde groet,
Rob
Top. Dank je!
-
mirjamlefevere
Hoor ook graag of dit mogelijk is. 30 dagen tem je brein en 30 dagen 5 kilo kwijt blijft staan en kan je altijd opnieuw doen, maar 100 dagen halve marathon van nu heeft ook mijn 100 dagen hele marathon van aantal jaar geleden doen verdwijnen.
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Ik heb jullie beide een mail gestuurd met de gegevens van jullie vorige schema.
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~