waarom geen app
waarom geen app
Ik vroeg me af: waarom ontwikkelen jullie geen app?
Online schema maken, vervolgens super handig in de app kijken welke training je moet doen vandaag. Je hartslag in rust bijhouden. Super makkelijk.
Daarnaast zou het handig zijn op zelf je schema te kunnen aanpassen. Ik had bijv per abuis een verkeerde race datum ingevoerd. Dat moet via jullie gewijzigd worden. Toen dat gebeurd was, was het schema in de war.
Ook trainingen verplaatsen in lastig. Dit zou prima in een app kunnen. Toch?
Ben benieuwd wat de overwegingen zijn op dit niet te doen...
gr
Joost
Online schema maken, vervolgens super handig in de app kijken welke training je moet doen vandaag. Je hartslag in rust bijhouden. Super makkelijk.
Daarnaast zou het handig zijn op zelf je schema te kunnen aanpassen. Ik had bijv per abuis een verkeerde race datum ingevoerd. Dat moet via jullie gewijzigd worden. Toen dat gebeurd was, was het schema in de war.
Ook trainingen verplaatsen in lastig. Dit zou prima in een app kunnen. Toch?
Ben benieuwd wat de overwegingen zijn op dit niet te doen...
gr
Joost
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: waarom geen app
Ha Joost,
Dank voor je feedback.
We zijn continu bezig met het verbeteren van onze software.
Een app staat bovenaan het lijstje van wensen, maar door een gebrek aan middelen is het er nog niet van gekomen.
Het is helaas geen kwestie van één druk op een knop.
Het aanpassen van je startdatum kan je in principe zelf doen, tenzij je al te ver in het programma zit. Dit wordt op korte termijn aangepast. Het is alleen niet te voorkomen dat er dan verschuivingen optreden qua trainingen, het schema blijft immers 100 dagen.
Trainingen verplaatsen is nu inderdaad wat ingewikkeld.
Dit is technisch gezien een grote uitdaging, maar we zijn er mee bezig.
Dank voor je feedback.
We zijn continu bezig met het verbeteren van onze software.
Een app staat bovenaan het lijstje van wensen, maar door een gebrek aan middelen is het er nog niet van gekomen.
Het is helaas geen kwestie van één druk op een knop.
Het aanpassen van je startdatum kan je in principe zelf doen, tenzij je al te ver in het programma zit. Dit wordt op korte termijn aangepast. Het is alleen niet te voorkomen dat er dan verschuivingen optreden qua trainingen, het schema blijft immers 100 dagen.
Trainingen verplaatsen is nu inderdaad wat ingewikkeld.
Dit is technisch gezien een grote uitdaging, maar we zijn er mee bezig.
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Re: waarom geen app
Hallo Mark,
Top. Was ook geen kritiek maar veel meer nieuwsgierigheid.
Mooi dat jullie er mee bezig zijn.
Gr
Joost
Top. Was ook geen kritiek maar veel meer nieuwsgierigheid.
Mooi dat jullie er mee bezig zijn.
Gr
Joost