ervaring na 30 dagen rustig ademhalen

Plaats reactie
winnifred

ervaring na 30 dagen rustig ademhalen

Bericht door winnifred »

Inmiddels bijna een jaar geleden het boek 'De Hardlooprevolutie'aangeschaft en daar mee aan de slag gegaan. Ook 'Verademing' en 'Tien dagen stil'volgden al snel. Toch besloot ik het '30 dagen rustig ademen programma'te gaan volgen, omdat ik wist dat er nog meer te verbeteren zou zijn.
En wat een verschil! Mijn rusthartslag daalde van 65 naar 52 en na jaren een slechte nachtrust, slaap ik nu hele nachten door. Het gevolg is beter uitgerust, super actief, gewichtsverlies en vrijwel continu de in de 'blij ei'modus.
Niet slecht voor een vrouw die tegen de overgang aan zit en dus last zou moeten krijgen van gewichtstoename en stemmingswisselingen :lol:

's Ochtends gebruik ik de koude douche om meteen de Wim Hof methode toe te passen, waardoor ik bruis van de energie.
Gedurende de dag doe ik de kort in, langer uit door je mond oefening. De dagelijkse mailtjes waren super om de motivatie vast te houden, maar inmiddels zijn de oefeningen een prettige gewoonte die ik per se dagelijks wil doen, omdat ik merk wat het voor mij zelf doet.

Ik ben fan en super dankbaar dat dit programma op mijn pad kwam!
RunningRob - Sportrusten

Re: ervaring na 30 dagen rustig ademhalen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Dank voor je berichtje! Zegt het voort :)

Blijde groet,
Rob
MarloesB1979

Bericht door MarloesB1979 »

Beste winnie,

Dit zijn de berichten waar ik blij van word!
Ik ben vandaag begonnen. Ik heb net 10 minuten geademd volgens de instructie en gek genoeg is het lastig. Ik had de timer gezet en toen ik dacht ongeveer 10 minuten bezig te zijn was ik pas ruim 3 minuten bezig.

Vervolgens kwamen allerlei gedachten op. Ik ben iedere keer weer teruggegaan naar mijn oefening. Ik ga dit 30 dagen doen en we zien wat er gebeurt! Dit soort berichten als die van jou motiveren enorm want elke dag 10 minuten ademen klinkt kort maar kan lang aanvoelen.

Groet,
Marloes
winnifred

Bericht door winnifred »

Hoi Marloes,

I know the feeling, in het begin duurde het eeuwig en nu is het voor mij echt een gewoonte. Als ik merk dat het wegzakt, doe ik gewoon nog eens het programma en dayt werkt voor mij.
Succes de komende dagen, het wordt alleen maar makkelijker!

groet,
Winnifred
Plaats reactie