Goedemorgen,
Morgen staat er een training van 25 km op het programma ivm de Roparun.
Nu is mijn lijf behoorlijk aam het wennen aan het koolhydraatarm eten, ik merk het met bootcamp dat mijn lijf aan het schakelen is..
25 km is een eind en ik heb mijn maatjes al gewaarschuwd voor mijn tempo, ik ga echt op rustige hartslag. maar wat is het advies, gewoon doorgaan en een koolhydraatarm ontbijt nemen of morgenochtend toch wat extra koolhydraten nemen of gooi ik dan het proces in de war?
Groet Marjolijn
Lange duurloop
-
Koen - Sportrusten
Re: Lange duurloop
Ha Marjolijn,
In het programma tellen we geen calorieën, maar dat doe ik voor jou nu toch even. Je verbrandt per gelopen kilometer ongeveer 100 calorieën extra. Dus met een duurloop van 25 kilometer verbrand je 2500 calorieën extra. Je bent in dit programma bezig om vetvoorraden als brandstof in te zetten, in plaats van ze op te slaan in je lijf.
Waarom schrijf ik dit?
Omdat je dus gerust wat koolhydraten kunt eten als je 25 kilometer gaat lopen. Je gooit het proces dan zeker niet in de war. Als je maar geen sportvoeding en sportdrank neemt en na afloop gevulde koeken gaat eten. Dus wat muesli of twee boterhammen is prima.
Kun je hiermee verder?
Geluk,
Koen
Enne: geniet van je training morgen!
In het programma tellen we geen calorieën, maar dat doe ik voor jou nu toch even. Je verbrandt per gelopen kilometer ongeveer 100 calorieën extra. Dus met een duurloop van 25 kilometer verbrand je 2500 calorieën extra. Je bent in dit programma bezig om vetvoorraden als brandstof in te zetten, in plaats van ze op te slaan in je lijf.
Waarom schrijf ik dit?
Omdat je dus gerust wat koolhydraten kunt eten als je 25 kilometer gaat lopen. Je gooit het proces dan zeker niet in de war. Als je maar geen sportvoeding en sportdrank neemt en na afloop gevulde koeken gaat eten. Dus wat muesli of twee boterhammen is prima.
Kun je hiermee verder?
Geluk,
Koen
Enne: geniet van je training morgen!