Uiteraard heb ik nog geen ervaring, we moeten nog beginnen.
Nou is dat niet helemaal waar, dat ik geen ervaring heb. Ik heb al eerder het 100 dagen programma gevolgd en een marathon gelopen!!!
Ik heb al eerder een 30 dagen rustig ademhalen programma gevolgd, maar herhaling kan hier geen kwaad.......
En al eerder heb ik het boek supervetverbrander aangeschaft en het kookboek bij de bibliotheek geleend.
O, en alle boeken van sportrusten staan bij mij thuis in de kast. IK heb dus best wat ervaring.....
Waarom dan toch meedoen met dit programma?
Op 7 juni vertrek ik naar Parijs om daar op 8 juni voor de 5e keer aan de start van de Roparun te staan.
Van Parijs terug naar Rotterdam lopen in teamverband. Per persoon loop je in 48 uur zo'n anderhalve marathon.
Ik heb nog nooit een trainingschema gevonden waar ik mij aan vast kan houden om mij hier op voor te bereiden. @sportrusten: ideetje?
UIteraard weet ik zelf ondertussen wel wat ik kan en moet doen, maar ik heb toch graag een lijstje om af te vinken, of een overzichtje om stickers op te plakken
Toen kwam dit programma in mijn mailbox.
Alles komt hierin bij elkaar.
Nog net even een paar kilo kwijt, dat vinden mijn gewrichten leuker.
Nog net even iets gezonder eten, alle extra energie is welkom.
Nog net even iets rustiger ademhalen.
Kortom, ik denk dat dit een fantastisch programma is om de laatste voorbereidingen te treffen voor de Roparun.
Perfecte timing dus.
Waarom doe jij mee?