Hallo,
Ik vraag me af wat dit eetpatroon doen met je cholesterol gehalte...
groet,
Susan
Cholesterol
-
Marjolente
Re: Cholesterol
Mijn vriend heeft volledig toevallig ongeveer hetzelfde gedaan (heel veel groenten en geen/minder tussendoortjes, veel minder suikers (geen hagelslag jam etc meer, en drie keer in de week sporten) een jaar geleden en houd dat vol. zijn cholesterol bleek i.p.v. randje medicatie-te-hoog bij de laatste meting perfect te zijn.
- Janneke - Sportrusten
Re: Cholesterol
Hoi beste Susan,
Vaak wordt nog gedacht dat een hoog cholesterol slecht is, maar het gaat vooral om het verschil tussen de goede en slechte cholesterol.
Juist het eten van gezonde voeding is goed voor je goede cholesterol. Suiker en kunstmatige voeding uit je dagelijkse voeding heeft een goede invloed op je goede cholesterol en zal je slechte cholesterol doen verlagen.
Groetjes Janneke
Vaak wordt nog gedacht dat een hoog cholesterol slecht is, maar het gaat vooral om het verschil tussen de goede en slechte cholesterol.
Juist het eten van gezonde voeding is goed voor je goede cholesterol. Suiker en kunstmatige voeding uit je dagelijkse voeding heeft een goede invloed op je goede cholesterol en zal je slechte cholesterol doen verlagen.
Groetjes Janneke