Bauhaus halve marathon Weimar
Bauhaus halve marathon Weimar
Het was geweldig! Op mijn 61ste mijn 16e halve marathon gelopen in een tijd 18 minuten sneller dan vorig jaar. Het parcours was zwaar. Een stijging van 150 meter over 10.5 kom over kinderhoofdjes, onverharde en asfaltwegen. Er werd al aangekondigd dat een snelle tijd onmogelijk was. Bij een aantal belangrijke historische bezienswaardigheden kon je uitstappen. De tijd werd dan stopgezet. Daarentegen moest je wachten om over te steken. Naar beneden glibberde je vaak over de kiezels. Ik heb heel gefocust gelopen om mijn Ademhaling onder controle te houden, maar niet meer op mijn horloge gekeken. Tussen 16 en 17 en 19 en 20 even moeten wandelen. Ik miste daar denk ik een beetje zoetigheid. Zeer maar dan ook zeer tevreden 3e in mijn leeftijdscategorie! Rob en Koen heel erg bedankt op naar Berlijn!
- RunningRob - Sportrusten
Re: Bauhaus halve marathon Weimar
Dank voor je mooie verhaal!
Van harte met deze mooie prestatie! Hulde!
Blijde groet,
Rob
Van harte met deze mooie prestatie! Hulde!
Blijde groet,
Rob
Re: Bauhaus halve marathon wordt Berlijn marathon
Hoi Rob,
Wat is raadzaam om te doen tussen nu en het nieuwe 100 dagen schema voor de Berlijn Marathon? Over 52 dagen begint het nieuwe schema.
Veel Groeten Annemieke
Wat is raadzaam om te doen tussen nu en het nieuwe 100 dagen schema voor de Berlijn Marathon? Over 52 dagen begint het nieuwe schema.
Veel Groeten Annemieke
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Annemieke,
Rust even lekker uit en als je weer zover bent kun je 3 a 4 keer per week gaan trainen:
1 x vogels kijken
1 x zone D3
1 of 2 x zone D2
De afstanden kies je zo dat je tegen de tijd dat het schema begint je weer 25km per week loopt.
Kun je zo verder?
Blijde groet,
Rob
Rust even lekker uit en als je weer zover bent kun je 3 a 4 keer per week gaan trainen:
1 x vogels kijken
1 x zone D3
1 of 2 x zone D2
De afstanden kies je zo dat je tegen de tijd dat het schema begint je weer 25km per week loopt.
Kun je zo verder?
Blijde groet,
Rob
Dank je Rob