Trainingen niet zichtbaar in "Partners officieel Crime"
Trainingen niet zichtbaar in "Partners officieel Crime"
Sinds ik mijn 100 dagen Sportrusten HM schema (na mijn 10K schema) ben begonnen zijn mijn trainingen niet altijd zichtbaar in "Partners officieel Crime", is dit te fiksen?
Groet Kevin (Tedje)
Groet Kevin (Tedje)
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: Trainingen niet zichtbaar in "Partners officieel Crime"
Hi Kevin,
Misschien ligt dit aan het geheugen van je browser.
Nu zie ik in elk geval al je trainingen.
Misschien ligt dit aan het geheugen van je browser.
Nu zie ik in elk geval al je trainingen.
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
-
jessicaboer
Hoi Mark,
Ik heb een soort gelijk probleem, niet zo zeer de partners in crime. Maar bij mij koppelt 'mijn training' op sommige dagen niet goed. Zo heb ik nu 2x 10K voluit gelopen, maar er is er maar 1 zichtbaar. Tevens pakt hij de training van 1 en 2 mei niet. Kun je hier iets aan doen?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Jessica
Ik heb een soort gelijk probleem, niet zo zeer de partners in crime. Maar bij mij koppelt 'mijn training' op sommige dagen niet goed. Zo heb ik nu 2x 10K voluit gelopen, maar er is er maar 1 zichtbaar. Tevens pakt hij de training van 1 en 2 mei niet. Kun je hier iets aan doen?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Jessica
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Hi Jessica,
Voor wat betreft de 10K voluit, ik zie dat je training op 24 april hiervan mist bij 'Mijn trainingen'.
Dat komt doordat je de training van een dag later ook op 24 apil hebt gezet qua loopdatum.
Ik heb dit aangepast naar 25 april, zodat je 10K-training van de 24e wordt weergeven.
Je andere vraag kom ik nog even niet uit.
Voor wat betreft de 10K voluit, ik zie dat je training op 24 april hiervan mist bij 'Mijn trainingen'.
Dat komt doordat je de training van een dag later ook op 24 apil hebt gezet qua loopdatum.
Ik heb dit aangepast naar 25 april, zodat je 10K-training van de 24e wordt weergeven.
Je andere vraag kom ik nog even niet uit.
Ontspannen groet,
Mark
Mark
-
jessicaboer
Hoi Mark,
Thanks daarvoor. Heb je toevallig al enige oplossing voor die andere training, ook van afgelopen week zijn er trainingen onzichtbaar in 'mijn trainingen'. Ik ben iemand die graag vergelijkt en dat ook nodig heeft om te zien of er vooruitgang in zit, dus vind het wel fijn als je (of ik) zou op kunnen lossen
Thanks daarvoor. Heb je toevallig al enige oplossing voor die andere training, ook van afgelopen week zijn er trainingen onzichtbaar in 'mijn trainingen'. Ik ben iemand die graag vergelijkt en dat ook nodig heeft om te zien of er vooruitgang in zit, dus vind het wel fijn als je (of ik) zou op kunnen lossen