Welke oefening blijf ik doen en wat heeft de cursus mij gebracht

Plaats reactie
Irma Moor

Welke oefening blijf ik doen en wat heeft de cursus mij gebracht

Bericht door Irma Moor »

Achteraf heb ik al 20 jaar last van hyperventilatie door een PTSS (mijn vader heeft mij op 18 jarige leeftijd proberen te wurgen). Mijn ademhaling heb ik eigenlijk nooit onder controle gekregen. Nu door de cursus "30 dagen rustig ademen" WEL. Ik heb nu veel meer energie, eindelijk verbrand ik meer lichaamsvet(ondanks dat ik super gezond eet en veel krachttraining doe), geen opgeblazen buik meer, minder geeuwen en ik voel me rustiger. Ik kan het soms niet geloven dat het me zoveel goeds heeft gebracht!! De ademhaling die voor mij het beste werkt is een beetje inademen en langer uitademen. Ik merk dat ik deze ademhaling al na 1,5 week automatisch ging doen. Mijn hartslag is van 82 naar 56 gegaan!! Ook ben ik koud gaan douchen en meer gaan hardlopen. Morgen ga ik mijn eerst hardloopwedstrijd van 10 km doen. Ik merk dat ik ook gestimuleerd wordt door jou ervaringen van buiten sporten, dat vind ik eigenlijk ook heerlijk. Ik ga 13 april een opleiding voor Orthomoleculair therapeut volgen, maar ik weet wel dat ik iedereen de tip geef om ook deze cursus te volgen.
Koen, dank je wel voor al je inspirerende artikelen, tips en super interessante boeken.

Met vriendelijke groet,

Irma Moor-van den Boogaard
RunningRob - Sportrusten

Re: Welke oefening blijf ik doen en wat heeft de cursus mij gebracht

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Wow, wat een bijzonder verhaal!
Fijn dat het je zoveel goeds heeft gebracht!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie