De training heeft zich bewezen: we zaten allebei vlak boven onze streeftijden - maar dat is niet gek zonder de adrenaline van het evenement (en de hulp van pacers). We gaan vast nog wel eens een poging wagen, maar nu eerst nagenieten van onze privé-prestatie!
Halve Marathon op eigen houtje...
-
Tanja Meijering
Halve Marathon op eigen houtje...
CPC afgelast! Simon H en ik zijn dan maar zelf een halve marathon gaan rennen
De training heeft zich bewezen: we zaten allebei vlak boven onze streeftijden - maar dat is niet gek zonder de adrenaline van het evenement (en de hulp van pacers). We gaan vast nog wel eens een poging wagen, maar nu eerst nagenieten van onze privé-prestatie!
Re: Halve Marathon op eigen houtje...
En waar hebben jullie gelopen? Had graag mee gedaan 
Nog last van de wind?
Nog last van de wind?
- RunningRob - Sportrusten
Gefeliciteerd! Succes met deel 2!
Jammer dat het niet doorging maar wel begrijpelijk. Ik zag op Strava foto's van het parkoers van een andere loopwedstrijd waar de bomen over de weg lagen...
Blijde groet,
Rob
Jammer dat het niet doorging maar wel begrijpelijk. Ik zag op Strava foto's van het parkoers van een andere loopwedstrijd waar de bomen over de weg lagen...
Blijde groet,
Rob
Dat werd dus een trail run
- RunningRob - Sportrusten
Nou , meer een obstacle run