CPC afgelast.... en dat na 100 dagen voorbereiden

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Omar

CPC afgelast.... en dat na 100 dagen voorbereiden

Bericht door Omar »

De 100 dagen zaten er op en ik keek uit naar mn 7de cpc deelname waar ik toch elk jaar een betere tijd had gelopen. Erg jammer... volgens mij waren er nog anderen hier die zich hadden verheugd op vandaag.
Nu een vervangende loop zoeken... iemand tips?

Verder ben ik benieuwd, na nu een rustweek gehad te hebben hoe kan ik het beste de training weer oppakken en hoe snel raden jullie aan om een halve te doen?

Volgende weekend betekend weer een week rust nu of toch wel trainen? Of beter deze week weer volop en minstens 2 weken er tussen te laten (deze week trainen en volgende week weer rust?)

Groet,
Omar
Simon H

Re: CPC afgelast.... en dat na 100 dagen voorbereiden

Bericht door Simon H »

Ja, balen hè!
pi-tje

Bericht door pi-tje »

Dat is een teleurstelling zeg...hard getraind en dan afgelast.

Misschien is de Amstelveen Lentemarathon een alternatief: die is zondag 24 maart. Een halve kan dan ook.
https://www.lentemarathon.nl

Ziet er naar uit dat er dan een zonnetje is bij 9 graden.

groeten, Pieter
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Omar,
Omar schreef: 10 mar 2019, 12:31 Nu een vervangende loop zoeken... iemand tips?
zie: https://www.hardlopen.nl/evenementen
Omar schreef: 10 mar 2019, 12:31 Verder ben ik benieuwd, na nu een rustweek gehad te hebben hoe kan ik het beste de training weer oppakken en hoe snel raden jullie aan om een halve te doen?
Aangezien je geen wedstrijd hebt gelopen kun je in principe gewoon door blijven trainen. Het makkelijkst is het, als je een nieuwe doel hebt, om dat als uitganspunt te nemen en dan de laatste weken van het schema nogmaals te doen met het nieuwe doel als einddoel.
Eventueel kunnen we je schema aanpassen zodat dag 100 weer op het nieuwe doel valt. Er zullen dan wel wat trainingsgegevens gewist worden dus neem die even over als je ze wilt bewaren voordat je je nieuwe doel doorgeeft. Dit geldt uiteraard voor alle lopers die hun doel niet hebben kunnen volbrengen. :)

Blijde groet,
Rob
Omar

Bericht door Omar »

Thanks voor de info Rob!
Plaats reactie