Ervaring 30 dagen rustig ademhalen
-
Koen - Sportrusten
Re: Ervaring 30 dagen rustig ademhalen
Ha Catharina, met de ziekte van Raynaud kun je de koudetraining inderdaad beter overslaan. Als je een keer in een buitenzwembad gaat zwemmen als het niet zo koud is, kun je met de eenvoudige ontspanningsoefeningen je angst wel temperen. Kun je daar iets mee?
-
Catharina.64
DankjewelKoen - Sportrusten schreef: ↑18 feb 2019, 09:17 Ha Catharina, met de ziekte van Raynaud kun je de koudetraining inderdaad beter overslaan. Als je een keer in een buitenzwembad gaat zwemmen als het niet zo koud is, kun je met de eenvoudige ontspanningsoefeningen je angst wel temperen. Kun je daar iets mee?
Catharina.64 schreef: ↑04 feb 2019, 11:39 Ik wil graag reageren op het bericht van Marion over het vroege opstaan om 5 uur.
Ik vind dit super knap en vraag me af hoe laat je dan gaat slapen. Zou dit zo graag willen maar lukt me nooit omdat ik geen ochtendmens ben,iedere keer als de wekker om 5 gaat draai ik me nog eens om met het gevolg dat ik me verslaan en weer teleurgesteld ben omdat het me niet lukt.
Heb je tips hoe me dit toch gaat lukken?
Sorry voor de late reactie. Ik zit inmiddels op dag 88 en t zit helemaal inmijn patroon. Ik ga inderdaad wel op tijd naar bed maar vind dat ook geen probleem. De dingen die ik in de ochtend doe zijn voor mij veel leuker dan t s avonds op de bank tv kijken oid. Ik lig er dan ook meestal om half 10 in en soms om 9 uur. Tuurlijk zijn er ook dagen dat ik er later in lig en dan sta ik nog steeds om 5 uur op. In de vakanties sta ik een uur later op omdat ik dat anders ook zou doen. Wil je meer weten laat t me maar weten
Wat ook helpt is de 5 secondenregel, als de wekker gaat binnen 5 seconden eruit stappen. Een plan maken wat je die ochtend gaat doen. Liefst iets wat je erg leuk vindvind en waar je anders te weinig tijd voor hebt of neemt. Op die manier verheug je je on eruit te gaan om gegaan doen. Dus doel helder hebben. Wat wil je gaan dien. Ik raad boek of YouTube video van hal elrod the miracle morning aan. Erg inspirerend !!!marion65 schreef: ↑18 apr 2019, 12:03Catharina.64 schreef: ↑04 feb 2019, 11:39 Ik wil graag reageren op het bericht van Marion over het vroege opstaan om 5 uur.
Ik vind dit super knap en vraag me af hoe laat je dan gaat slapen. Zou dit zo graag willen maar lukt me nooit omdat ik geen ochtendmens ben,iedere keer als de wekker om 5 gaat draai ik me nog eens om met het gevolg dat ik me verslaan en weer teleurgesteld ben omdat het me niet lukt.
Heb je tips hoe me dit toch gaat lukken?
Sorry voor de late reactie. Ik zit inmiddels op dag 88 en t zit helemaal inmijn patroon. Ik ga inderdaad wel op tijd naar bed maar vind dat ook geen probleem. De dingen die ik in de ochtend doe zijn voor mij veel leuker dan t s avonds op de bank tv kijken oid. Ik lig er dan ook meestal om half 10 in en soms om 9 uur. Tuurlijk zijn er ook dagen dat ik er later in lig en dan sta ik nog steeds om 5 uur op. In de vakanties sta ik een uur later op omdat ik dat anders ook zou doen. Wil je meer weten laat t me maar weten