Groet Desiree
Pijn onder voet
Pijn onder voet
Sinds vorige week wat last van een zeurend gevoel onder linkervoet. Zowel met hardlopen, maar ook zo. Het is niet constant aanwezig, maar ik voel het af en toe. 2 jaar geleden door overbelasting een beginnende peesplaatontsteking gehad. Ik ga vrijdag naar de fysio. Eens kijken wat men daar zegt. Heeft iemand nog goede tips? Marathon is over 5 weken, dus ik moet nog even volhouden voordat ik van mezelf ff rust mag pakken 
Groet Desiree
Groet Desiree
- RunningRob - Sportrusten
Re: Pijn onder voet
Hoi Desiree,
Niet gaan trainen als je (nog) pijn hebt, wacht even het resultaat van het fysiobezoek af. Blijven bewegen is wel goed.
Sterkte!
Rob
Niet gaan trainen als je (nog) pijn hebt, wacht even het resultaat van het fysiobezoek af. Blijven bewegen is wel goed.
Sterkte!
Rob
-
MarijkeBlijleven
Ik had afgelopen zomer hetzelfde tijdens mijn voorbereiding op Berlijn. Twee keer per week de fysio die stevig masseerde, ook de kuit. Dagelijks een paar keer ijs er op (een blok bevroren water, niets er tussen en 20 min) en zelf ook een paar keer per dag masseren met de hand of met een harde (stuiter)bal was zijn advies.
Sterkte.
Sterkte.
Inmiddels ook bij fysio geweest. Massage, oefeningen en tape onder voet maken dat ik er weer tegenaan kan. Nog een paar weken dan is mijn marathon, dus hopelijk houd ik het vol. In elk geval ff eenmaal per week fysio aanhouden.
Groet Desiree
Groet Desiree
-
joeyvandermeijde
Ik heb zelf ook ervaring met problemen bij de peesplaat.
Bij mij hielp shockwave ook geweldig, dry needling en een sleutelmethode die de fysio toe paste hielpen ook.
Misschien heb je er wat aan
Dank voor de reacties! Inmiddels gaat het weer wat beter, wat wil zeggen dat ik af en toe wel wat irritatie voel, maar continue zeurend gevoel is weg.