Begonnen met sportrusten, geen blessures, trainen gaat goed... Vandaag open ik de website en tot mijn verbazing is het niet meer mogelijk om in te schrijven omdat het deelnemerslimiet bereikt is
Inschrijving Evenement niet meer mogelijk
-
Christel78
Inschrijving Evenement niet meer mogelijk
In november besloten dat ik op 17 maart de Heuvelland Marathon wil lopen. Deze wordt dit jaar voor het eerst hier in het Zuiden georganiseerd. Op site gekeken en me voorgenomen me voor 1-2 in te schrijven...Achteraf heel dom.....
Begonnen met sportrusten, geen blessures, trainen gaat goed... Vandaag open ik de website en tot mijn verbazing is het niet meer mogelijk om in te schrijven omdat het deelnemerslimiet bereikt is
. Oh nee wat nu te doen? Ik heb me meteen ingeschreven op de wachtlijst maar heb natuurlijk geen enkel idee of er kans is dat ik hier nog iets van hoor. Heeft iemand wel eens iets soortgelijks meegemaakt of tips?? Wat zal ik doen, andere marathon uitkiezen of schema afmaken en afwachten? Ik weet het even niet meer. Zag ook al oproepen op facebook van andere mensen maar om eerlijk te zijn houd ik dat meedoen ad marathon liever voor mezelf..herkenbaar?
- RunningRob - Sportrusten
Re: Inschrijving Evenement niet meer mogelijk
Aj, das pech
Mocht je besluiten een andere marathon te doen, dan kunnen we eventueel je verzetten zodat je op dag 100 deze marathon kunt doen. Laat het dan even weten.
Rob
Mocht je besluiten een andere marathon te doen, dan kunnen we eventueel je verzetten zodat je op dag 100 deze marathon kunt doen. Laat het dan even weten.
Rob
Ik sta ook ingeschreven voor deze marathon. Misschien toch Facebook in de gaten houden want er zullen altijd mensen zijn die toch niet gaan lopen en startbewijs willen verkopen.
Groet Desiree
Groet Desiree
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Balen zeg.
Ik zou, zoals Desiree zegt, inderdaad Facebook-groepen in de gaten houden.
Bijvoorbeeld:
https://www.facebook.com/groups/Loopmaa ... artbewijs/
Onlangs heb ik hiervoor ook een nieuwe categorie in de Koffiehoek aangemaakt:
Koffiehoek Vraag & Aanbod
Succes!
Ik zou, zoals Desiree zegt, inderdaad Facebook-groepen in de gaten houden.
Bijvoorbeeld:
https://www.facebook.com/groups/Loopmaa ... artbewijs/
Onlangs heb ik hiervoor ook een nieuwe categorie in de Koffiehoek aangemaakt:
Koffiehoek Vraag & Aanbod
Succes!
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
-
Christel78
Dankjewel Mark en Desiree voor jullie tips! Ik heb nog hoop 
Er bestaat een officiële site startbewijs.nl waarop startbewijzen worden aangeboden. Ik heb 2 jaar geleden daarop een startbewijs voor Rotterdam kunnen bemachtigen.
-
Christel78
Bedankt voor de tip Nancy!
-
Christel78
Hoi Rob, aangezien er nu nog geen startbewijzen worden aangeboden voor de Heuvelland marathon heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga de lente marathon in Amstelveen lopen. Willen jullie mijn marathon datum aanpassen in 24 maart.RunningRob - Sportrusten schreef: ↑31 jan 2019, 18:21 Aj, das pech![]()
Rob
Alvast bedankt, groet Christel
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Dag Christel,
Ik heb je startdatum een week vooruit gezet, zodat dag 100 op 24 maart is.
Nog veel plezier en succes met je voorbereiding!
Ontspannen groet,
Mark
Mark
-
Christel78
Dankjewel Mark! Fijn zo’n week in het vooruitzicht waarin m’n trainingen al gelopen zijnMark - Sportrusten schreef: ↑12 feb 2019, 08:51 Dag Christel,