Naam van wedstrijd wordt niet opgeslagen...
-
Matthijs Marell
Naam van wedstrijd wordt niet opgeslagen...
Hi,
Ik probeer tevergeefs de naam van de wedstrijd in mijn schema aan te passen. Dat is niet de marathon van Amsterdam, maar de 10km bij de 20 van Alphen.... Hoor graag wat er misgaat.
Groet, Matthijs
Ik probeer tevergeefs de naam van de wedstrijd in mijn schema aan te passen. Dat is niet de marathon van Amsterdam, maar de 10km bij de 20 van Alphen.... Hoor graag wat er misgaat.
Groet, Matthijs
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: Naam van wedstrijd wordt niet opgeslagen...
Dag Matthijs,
Waarschijnlijk ging dit mis omdat je schema eerst voor de halve marathon was.
Moet natuurlijk wel mogelijk zijn. Ik heb heb het voor je aangepast.
Klopt het overigens dat je geen mailtjes vanuit het 100-dagen programma wilt ontvangen?
Waarschijnlijk ging dit mis omdat je schema eerst voor de halve marathon was.
Moet natuurlijk wel mogelijk zijn. Ik heb heb het voor je aangepast.
Klopt het overigens dat je geen mailtjes vanuit het 100-dagen programma wilt ontvangen?
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
-
Matthijs Marell
Hi Mark,
Dankje! Ik heb het inderdaad eerst even verkeerd gedaan.
Mooi dat het nu goed staat.
Het klopt dat ik geen mailtjes wil ontvangen. Ik doe het nu voor de derde keer. Ik denk wel dat ik het zonder de mailtjes moet kunnen
Dankje! Ik heb het inderdaad eerst even verkeerd gedaan.
Mooi dat het nu goed staat.
Het klopt dat ik geen mailtjes wil ontvangen. Ik doe het nu voor de derde keer. Ik denk wel dat ik het zonder de mailtjes moet kunnen
-
Matthijs Marell
Hi,
Ik ben helaas met de 100 dagen moeten stoppen. Mijn vrouw is namelijk langdurig ziek en nu komt het gezin en huishouden meer op mij neer. Niet erg, maar nu blijft er geen tijd over om degelijk te trainen. Hopelijk kan ik over een maand of zo weer beginnen.
Mag mijn programma gereset worden naar een wedstrijddag van 1 juni? Ik hoop dan "Om Odijk" te kunnen lopen.
Alvast dank!
Matthijs
Ik ben helaas met de 100 dagen moeten stoppen. Mijn vrouw is namelijk langdurig ziek en nu komt het gezin en huishouden meer op mij neer. Niet erg, maar nu blijft er geen tijd over om degelijk te trainen. Hopelijk kan ik over een maand of zo weer beginnen.
Mag mijn programma gereset worden naar een wedstrijddag van 1 juni? Ik hoop dan "Om Odijk" te kunnen lopen.
Alvast dank!
Matthijs