Hey, vol goede moed was ik gestart met het 100-dagen programma ter voorbereiding van de marathon.
Omdat ik een verleden had met wat hartproblemen en mijn vriendin wat gerust wou achterlaten, telkens ik in looptenue de deur dicht trok, had ik een afspraak gemaakt voor een sportcardiologische inspanningstest. Na 3 weken het programma te volgen kon ik eindelijk terecht voor de test. De test zelf liep perfect, ik had mijn hartslag goed onder contrôle en voelde me goed...tot op het punt dat ik tegen mezelf zei 'nog een minuutje vol ertegen aan en dan klaar', gebeurde het gevreesde, ik raakte met mijn voet de voorkant van de loopband en zette daardoor mijn voet verkeerd neer op de band, ik kreeg gelijk een pijnscheut in mijn knie en voelde gelijk 'game over'.
De dag erop gelijk een afspraak gemaakt met de kiné.
Mijn ambitie om in 2019 een marathon te lopen blijft maar kan ik het programma eventjes bevriezen of hoe gaat dat in zijn werk?
Alvast bedankt voor jullie antwoord en de beste wensen voor een sporief nieuw jaar !!
Blessure.....
- RunningRob - Sportrusten
Re: Blessure.....
Hoi Suy,
Beterschap!
Als je een nieuw doel hebt laat het dan even weten, dan stellen we je programma daar op in. En het geeft dus niet als dat nog eventjes duurt voordat je je nieuwe doel weet.
Blijde groet,
Rob
Beterschap!
Als je een nieuw doel hebt laat het dan even weten, dan stellen we je programma daar op in. En het geeft dus niet als dat nog eventjes duurt voordat je je nieuwe doel weet.
Blijde groet,
Rob