Geen antwoord op mijn vraag?
-
NanjaNunnink
Geen antwoord op mijn vraag?
Tijdens de bijeenkomst werd gezegd dat als je vragen had dat je die in de koffiehoek kon stellen. Ik heb nu al ruim een week geleden een vraag gesteld, maar nog steeds geen antwoord. Ik zou het fijn vinden als dat toch nog komt!
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: Geen antwoord op mijn vraag?
Dag Nanja,
Op de eerste plaats excuses voor de late reactie.
Helaas duurt het soms wat langer voordat Koen, Maarten of ik reageren op vragen in de Koffiehoek, zeker in de vakantieperiode. Het kan ook gebeuren dat we soms een vraag over het hoofd zien. Daarnaast hebben we de hoop dat Sportrusters elkaars
vragen (kunnen) beantwoorden.
Is jouw vraag inmiddels al beantwoord?
Groet,
Mark
Op de eerste plaats excuses voor de late reactie.
Helaas duurt het soms wat langer voordat Koen, Maarten of ik reageren op vragen in de Koffiehoek, zeker in de vakantieperiode. Het kan ook gebeuren dat we soms een vraag over het hoofd zien. Daarnaast hebben we de hoop dat Sportrusters elkaars
vragen (kunnen) beantwoorden.
Is jouw vraag inmiddels al beantwoord?
Groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
-
NanjaNunnink
Nee mijn vraag is nog niet goed beantwoord. Sterker nog, het lijkt erop dat ik nu al drie weken niet op de juiste hartslag/tempo aan het trainen ben en daar baal ik van.
Antwoorden van collega-lopers zijn in sommige gevallen nuttig, maar in andere gevallen is een antwoord van een van de bedenkers van de Sportrusten-methode nodig. Ik begrijp dat het vakantieperiode is, maar ik zie ook bijna dagelijks berichten op de Facebook-pagina.
Van mij staat er in de 100dagen-groep sinds 21/7 een onbeantwoorde vraag over wedstrijdsnelheid en wedstrijdhartslag. Zou iemand met kennis van zaken die kunnen beantwoorden?
Van mij staat er in de 100dagen-groep sinds 21/7 een onbeantwoorde vraag over wedstrijdsnelheid en wedstrijdhartslag. Zou iemand met kennis van zaken die kunnen beantwoorden?
-
Maarten - Sportrusten
Dag Nanja,
Ik heb je antwoord gegeven op je vraag in het betreffende 'draadje'. Excuses voor de late reactie. Je hebt de afgelopen drie weken op de juiste hartslag gelopen. Dat lees je in het antwoord.
Succes voor nu!
Blije groet,
Maarten
Ik heb je antwoord gegeven op je vraag in het betreffende 'draadje'. Excuses voor de late reactie. Je hebt de afgelopen drie weken op de juiste hartslag gelopen. Dat lees je in het antwoord.
Succes voor nu!
Blije groet,
Maarten
-
Maarten - Sportrusten
Dag Npoppeli,
Ik heb je antwoord gegeven op je vraag in het betreffende 'draadje'. Excuses voor de late reactie.
Succes voor nu!
Blije groet,
Maarten
Ik heb je antwoord gegeven op je vraag in het betreffende 'draadje'. Excuses voor de late reactie.
Succes voor nu!
Blije groet,
Maarten