Volgorde trainingen
Volgorde trainingen
Maakt het uit wanneer ik de volgorde van de trainingen door elkaar hussel? Bijv. Volgende week dinsdag moet ik weer 10 km VOLUIT, maar die ga ik zondag bij een wedstrijd doen. Ik wil de vrijdag ervoor de training op marathon hartslag laag doen ( ipv zondag) en dinsdag marathon hartslag hoog?
Re: Volgorde trainingen
Hoi Carina, volgens mij is dat geen enkel probleem. Ik doe het zo vaak, en het is natuurlijk het lekkerst om voluit te gaan bij een wedstrijd. Het is belangrijk om na de intensievere trainingen je lijf 1 dag rust te gunnen, dus zoals jij het nu van plan bent (vrijdag - zondag - dinsdag) is prima.
Dank je Talitha!
Mijn vraag is eigenlijk dezelfde. Maar kun je dit dan ook zo invullen in je schema, en uiteraard later ook weer terug vinden. Ik heb het idee dat je "type training" niet kunt aanpassen.carina schreef:Maakt het uit wanneer ik de volgorde van de trainingen door elkaar hussel? Bijv. Volgende week dinsdag moet ik weer 10 km VOLUIT, maar die ga ik zondag bij een wedstrijd doen. Ik wil de vrijdag ervoor de training op marathon hartslag laag doen ( ipv zondag) en dinsdag marathon hartslag hoog?
Groeten Petra
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Petra,
Je kunt zelf bepalen welke training je op welke dag doet, in de tabel "Weekindeling".
Zorg ervoor dat het wel klopt, dus dat je niet 2 maal per week gaat vogels kijken
Dus 1 maal vogels kijken, 1 maak intensief en 2 maal op marathonhartslag. De overige dagen zijn rustdagen.
Als er iets niet duidelijk is hoor ik het graag.
blijde groet,
Rob
Je kunt zelf bepalen welke training je op welke dag doet, in de tabel "Weekindeling".
Zorg ervoor dat het wel klopt, dus dat je niet 2 maal per week gaat vogels kijken
Dus 1 maal vogels kijken, 1 maak intensief en 2 maal op marathonhartslag. De overige dagen zijn rustdagen.
Als er iets niet duidelijk is hoor ik het graag.
blijde groet,
Rob
Hallo Rob,
Aan de 4 trainingen hou ik me heel goed. Maar het gaat me meer om het wisselen van soort training.
Zondag ga ik de damtotdam mee doen, en dan wil ik toch eigenlijk wel op marathonhartslag hoog lopen.
Deze staat in mijn schema op donderdag. Maar als ik dat wil veranderen kan ik in mijn gegevens alleen kiezen voor marathonhartslag. Er staan daar niet 2 (hoog en laag). Kan ik dan na verloop van tijd deze "training" in mijn trainingen wel terug vinden als ik selecteer op marathonhartslag hoog? Daar heb je die keuze namelijk wel.
Groeten Petra
Aan de 4 trainingen hou ik me heel goed. Maar het gaat me meer om het wisselen van soort training.
Zondag ga ik de damtotdam mee doen, en dan wil ik toch eigenlijk wel op marathonhartslag hoog lopen.
Deze staat in mijn schema op donderdag. Maar als ik dat wil veranderen kan ik in mijn gegevens alleen kiezen voor marathonhartslag. Er staan daar niet 2 (hoog en laag). Kan ik dan na verloop van tijd deze "training" in mijn trainingen wel terug vinden als ik selecteer op marathonhartslag hoog? Daar heb je die keuze namelijk wel.
Groeten Petra
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Petra,
De trainingen op marathonhartslag deelt het schema zelf inderdaad in aan de hand van de twee aangegeven dagen.
Je kunt wel (incidenteel) een training omruilen. Je vult de Dam tot Dam loop dan in op donderdag, en bij het invullen verander je de datum van donderdag naar zondag (23-9). Dan vind je de training later gewoon terug onder "Marathon hartslag hoog", zoals je wilt.
Mocht er nog iets niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag.
Blijde groet,
Rob
De trainingen op marathonhartslag deelt het schema zelf inderdaad in aan de hand van de twee aangegeven dagen.
Je kunt wel (incidenteel) een training omruilen. Je vult de Dam tot Dam loop dan in op donderdag, en bij het invullen verander je de datum van donderdag naar zondag (23-9). Dan vind je de training later gewoon terug onder "Marathon hartslag hoog", zoals je wilt.
Mocht er nog iets niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag.
Blijde groet,
Rob
Hallo Rob,
Bedankt voor de info! Daar was ik zelf niet opgekomen
Groeten Petra
Bedankt voor de info! Daar was ik zelf niet opgekomen
Groeten Petra