beginners 65+ hardloopinfo

Plaats reactie
mariontenbokum
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2016, 16:13

beginners 65+ hardloopinfo

Bericht door mariontenbokum »

Half oktober gestart met hardlopen.V en 66jaar. Alleen gestart, want ik wilde wel eens zien of ik het kon voordat ik in een groep ging lopen. Als richtlijn liep ik op mijn hartslag. Wist nog niets van sportrusten. Toen ik half december 45 min. kon hardlopen ben ik een clubje gaan zoeken. Doe nu 51 dagen het sportrustprogramma. Train 2x per week alleen ( met de adviezen van de coach ) en 1x met een hardloopgroep. Valt mij op dat er weinig info is voor startende hardloop 65 plussers. Heb vroeger wel wat gelopen maar dat is heel lang geleden. Wil soepeler worden dan toen ik begon want ik heb reuma. Dat lukt aardig, afgezien van het feit dat ik volgens de trainer te hard loop. Daar werk ik aan. Verder wandel ik drie keer in de maand tussen de 12 en 15 km in een groepje. Zoek ervaringen van mensen zoals ik die in dezelfde leeftijdsgroep zitten.
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: beginners 65+ hardloopinfo

Bericht door Koen - Sportrusten »

Dag Marion,

Hulde dat je drie keer in de week loopt. Ik kan je oproep ook delen via Facebook en Twitter. Daar hebben we nog een groter bereik. Wil je dat ik je oproep ook langs andere kanalen deel? Of houd je het liever in deze groep?

Laat maar weten wat je prettig vindt. Ik hoop dat we snel ervaren 65 plussers vinden met reuma, die wat goede tips hebben.

Groet,

Koen
Plaats reactie