Marathon Rotterdam

Plaats reactie
Conradstad
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2014, 21:16

Marathon Rotterdam

Bericht door Conradstad »

Beste medesporters,
Ik start 3 jan met het 100 dagen programma, mijn doel is om iets sneller te lopen.
Ik heb al meerdere keren een marathon gedaan. Hoop mijn tijd te verbeteren.

Zou het leuk vinden om gelijkgestemden te vinden voor raad of daad!


Conrad
A1311
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2014, 06:47

Re: Marathon Rotterdam

Bericht door A1311 »

He Conrad,

Hier precies hetzelfde verhaal. Nu 3 marathons gelopen met een schema waarin ik trainde tot 32-35km en wil graag sneller!
Ik start 3 januari ook met mijn 100 dagen sportrusten, en ben ingeschreven voor Rotterdam.
Vind het heel erg spannend, omdat die laatste lange afstand me tot op heden het vertrouwen gaf dat ik de 42,2 ook wel zou halen. Maar ik me ook afvroeg of die lange afstand mijn lichaam niet teveel uitputte zo vlak voor het moment supreme...
Daarom ben ik zeer benieuwd hoe het nu met deze voorbereiding zal gaan.

Succes!

Groetjes, Annemiek
Wim_Koppelaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2014, 20:51

Re: Marathon Rotterdam

Bericht door Wim_Koppelaar »

Hoi Conrad en Annemiek,

Samen met mijn buurman gaan we ook voor de 100 dagen uitdaging. Ik heb al eerder 2 marathons gelopen, maar mijn buurman nog niet. Komende tijd beginnen met het schema. Ik heb de laatste 5 weken al wat kilometers in de benen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan.

Succes allebei!

Groeten,


Wim Koppelaar
stefvansikkelerus
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2014, 17:43

Re: Marathon Rotterdam

Bericht door stefvansikkelerus »

Hallo Hallo

Ik heb in november 2013 in New York mijn achtste marathon gelopen. Ik had mij tot doel gesteld om ooit een marathon samen met mijn kinderen te lopen en dat heb in NY gedaan. Omdat ik de voorbereiding van deze laatste marathon toch wel erg zwaar heb gevonden en ik mijn doel bereikt had, had ik besloten dat NY tevens mijn laatste marathon zou zijn. Als dan in 2014 je kinderen doorgaan met marathon lopen begint het toch weer te kriebelen.....en dan op eens wijst iemand je op Sportrusten.....100 dagen trainen, met een maximale duurloop van 14 km......

Pakket aangeschaft, inspanningstest gedaan......wat heb ik te verliezen...niks ....wat houdt me nog tegen...niks.
Ingeschreven voor Rotterdam en op 2 januari starten met de voorbereiding.
Op naar Rotterdam op basis van Sportrusten...

En als het werkt...dan heb ik nog wel een paar mooie marathons op mijn lijstje staan.
Ik heb er zin in.

Sportieve groet
Stef van Sikkelerus
Plaats reactie