Marathon Rotterdam met blessure

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Susan Vermunt
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2021, 20:32

Marathon Rotterdam met blessure

Bericht door Susan Vermunt »

Ik heb gisteren de Marathon van Rotterdam gelopen en gehaald!

In de zomer begonnen met sportrusten op advies van mijn fysiotherapeut omdat ik altijd maar weer blessure opliep. En drie weken geleden was het helaas weer raak: mijn achillespees. Ik heb mijn schema op moeten geven en ben alleen nog maar naar de sportschool geweest (hometrainer). Had het eigenlijk al opgegeven, maar vorige week van fysio gehoord dat ik het wel kon proberen met wat pijnstillers.
Dus gisteren van start met slechte voorbereiding, pijn, een dosis paracetamol, maar een hoop zin! En het is gelukt! Zo zwaar en zoveel pijn gehad, maar het was de moeite waard. Het hele schema losgelaten en door geploeterd. Wat een sfeer en wat een supporters, ze hebben me er doorheen gesleept.

Toch wel trots op mezelf, m'n eerste marathon op m'n 51ste. Hopelijk kan ik het nog eens overdoen met een goede voorbereiding, maar misschien laat ik het wel bij kortere afstand.

Bedankt voor de support. En als ik nog eens de marathon ga lopen, dan zeker weer met sportrusten!

Susan
Chantal1979
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 dec 2019, 16:44

Re: Marathon Rotterdam met blessure

Bericht door Chantal1979 »

wat een DOORZETTER!! en opgeven geen optie is! wauw, diepe buiging!

GEFELICITEERD!

best wel trots? KEI TROTS MOET JE ZIJN....
geniet lekker na!
stigmos
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2019, 16:33

Re: Marathon Rotterdam met blessure

Bericht door stigmos »

Gefeliciteerd! En dat met een blessure. Ik heb gisteren alle pijn genegeerd want uitlopen was het doel. Je bent een KANJER!!
Hartelijke groet, Saskia


You'll Never RUN Alone
Nicole B
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2019, 11:37

Re: Marathon Rotterdam met blessure

Bericht door Nicole B »

Susan wat enorm knap van jou dat je dit hebt volbracht! Dat getuigt echt van doorzettingsvermogen en moed. Wat een geweldig publiek hè die Rotterdammers!
Nagenieten en uitrusten nu en goed dat je gaat bekijken wat haalbaar is in de toekomst.
Edwin Luitjes
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 jul 2021, 15:26

Re: Marathon Rotterdam met blessure

Bericht door Edwin Luitjes »

Gefeliciteerd! En het begint allemaal pas op je vijftigste he:)
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Marathon Rotterdam met blessure

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Susan,

Allereerst gefeliciteerd met deze mooie prestatie! Super dat het toch gelukt is! Hulde!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie