1 december starten met 2x20, krachttraining én ochtendritueel?

Plaats reactie
Esther Gense
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 aug 2020, 16:59

1 december starten met 2x20, krachttraining én ochtendritueel?

Bericht door Esther Gense »

Hoi Koen, Janneke en collega's,

Wij zijn net klaar met Tem je Brein en bijna klaar met een suikerloze maand. Nu willen we Tem je Brein gaan uitbreiden naar 2x20 mediteren. Hier denk ik 1 december mee te willen starten. Ook de krachttraining thuis start dan. Dat zijn er al 2 (november ook elke dag 2 filmpjes) maar ik wil eigenlijk het ochtendritueel ook mee gaan pakken want misschien is dit alles met elkaar prima te combineren. Wat jullie?
Groetjes,
Esther
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: 1 december starten met 2x20, krachttraining én ochtendritueel?

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi Esther,
Ik had al een antwoord gestuurd maar zie je vraag nu ook hier staan.

Voor de zekerheid kopieer ik mijn antwoord voor je, Dan weet ik zeker dat je het hebt gekregen.


Hoi beste Esther,

Leuk dat je een bericht stuurt.

Je bent ambitieus!
Met het krachtprogramma krijg je geen dagelijkse mailtjes, de filmpjes staan al klaar voor je en je doet 3 trainingen in de week.
Daar kun je echt goed een ander programma aan toevoegen.

Het ochtendritueel combineren met het meditatieprogramma is zeker een prachtige combinatie.

Met het ochtendritueel komt er veel samen:

* Ademhaling * Meditatie * Beweging * Lezen * Schrijven

Als ik het ochtendritueel inzet, heb ik daar de rest van de dag heel veel profijt van: effectiever aan het werk, heldere gedachten en een groot gevoel van dankbaarheid.

Ik zou je willen adviseren om de documenten van het maandprogramma ochtendritueel goed door te lezen en de filmpjes van de meditatie dagelijks te gaan volgen. En kies alvast een mooi non-fictie boek uit om te gaan lezen. Een positief gestemd boek helpt om de dag vanuit liefde en dankbaarheid te beginnen.

Lieve groetjes, Janneke
Plaats reactie