Klaar!

Plaats reactie
T-weetje.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 okt 2019, 18:37

Klaar!

Bericht door T-weetje. »

Vandaag de 30e dag!
Mijn routine is (losvast) geworden: In de ochtend “Wim Hof “ademhaling, daarna paar minuten rust/ meditatie, want je hoofd is dan heel leeg en je lichaam gevuld met zuurstof, waardoor je een hele rustige ademhaling hebt.
Dan bekijk ik even het aura rondom mijn handen en armen; vind het leuk om de verschillende kleurtjes te zien.
Dan douchen en koud afdouchen ( of om de dag🥶)
In de avond de “Koen” ademhaling. En soms nog gedurende dag een paar keer rustig ademen.

Wat heeft het me gebracht?
Wat hartslagfrequentie betreft, is niet erg veranderd/ omlaaggegaan, maar ik merkte wel dat met suikerinname, 2 wijntjes of ziek zijn ( zoals nu) mijn hartslag omhoog gaat. Heeft dus idd effect.
Ik ben wat gelijkmatiger van humeur. Voorheen veel negatieve gedachten, vooral over mezelf. Dit is afgenomen.
Ik kan wat gefocuster luisteren. Echtgenoot kan nog wel eens verhalen afsteken en dan dwaalde ik vaak heel erg af, was met mijn gedachten elders en hoorde daardoor niet alles. Kan nu beter mijn hoofd erbij houden.
Mijn ontlasting is beter van substantie geworden. Sorry jongens😬! Raar maar waar.
Verder haat ik hardlopen, dat is niet veranderd, maar van ademhalingsoefeningen ben ik inmiddels fan, ik hoop dat ik het vol kan houden.👍🏻🙏🏻🙋‍♀️
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Klaar!

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Dank voor je verslag!
Succes met het vervolg!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie