Opbouw hartslag tijdens halve marathon

Plaats reactie
Marjan De prins
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 aug 2017, 23:43

Opbouw hartslag tijdens halve marathon

Bericht door Marjan De prins »

Hoi, in oktober startte ik met jullie 100dgn schema vr de halve marathon. Eind januari had ik mijn halve marathon moeten lopen maar aangezien ik in december ziek ben geweest en daarna het heel druk had,skipte ik heel wat trainingen en kwam vaak niet verder dan 1maal vogels lijken per week. Uiteindelijk had ik op het einde 1/3 vd trainingen gemist. Dus besloot ik om die halve marathon uit te stellen naar eind mei en het schema nog eens opnieuw te doen. Deze keer lukte het zonder trainingen over te slaan.
Maar toen ik de eerste maal het schema volgde kreeg ik regelmatig mailtjes met tips. Een daarvan was met de opbouw van de hartslag tijdens de wedstrijd. Helaas ben ik het mailtje kwijt en weet ik niet zeker meer wat er stond, is het mogelijk me deze info nog eens te bezorgen? Mijn HMhs laag is 157, HMhs hoog 162
Alvast bedankt!
Marjan
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Opbouw hartslag tijdens halve marathon

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Marjan,

Ik heb je het doorgestuurd via een PB,

Blijde groet,

Rob
boonjoshua
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 okt 2018, 09:28

Re: Opbouw hartslag tijdens halve marathon

Bericht door boonjoshua »

Hoi Rob,

Zou ik ook een dergelijke opbouw mogen ontvangen? Mijn HM ligt tussen 157-161. Ik merk dat ik heel snel naar me HM toe wil lopen, maar lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik zie graag je reactie tegemoet alvast bedankt!

Groet,

Joshua
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Opbouw hartslag tijdens halve marathon

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Joshua,

Ik lees alles hoor, ook reacties op reacties :D
Ik heb hier op je vraag geantwoord:
viewtopic.php?f=4&t=2605

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie