ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Plaats reactie
jacquelinemeijers
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 dec 2014, 21:42

ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door jacquelinemeijers »

Hallo
Ik ben heel lang geblesseerd geweest , shin splints , na een aantal weken rust gehad te hebben eindvorig jaar ging het best goed...had wel gevoelige benen..
Nu is het weer helemaal fout..dus kan ik nu niet hardlopen..
ik moet as vrijdag naar de fysio van shin splints stop
Hier zijn zoveel lovende reacties over dat ik dit wil proberen , want er zijn zoveel mensen die daar behandeld zijn die er gewoon vanaf zijn..

Mijn vraag , kan het programma hier voor mij , ik was aan het trainen voor de halve marathon tijdelijk stopgezet worden zodat ik later weer verder kan of opnieuw begin?
Dat zou heel fijn zijn want nu heb ik er niets aan helaas..
ik hoor het graag
Gr Jacqueline
Sonarero
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2015, 19:37

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door Sonarero »

Same problem with me (same injury). Therefore i am stopping now since week two (started on the 2nd) - its getting better but even if i go back into training soon i had a big break. i wonder now if i should do the program (and the marathon) anyways as planned or postpone it to a later date. then it would be nice to also stop the program now and do it properly again.
jacquelinemeijers
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 dec 2014, 21:42

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door jacquelinemeijers »

Hoi
Ik begrijp dat je dezelfde blessure hebt?
Nou , ik ben afgelopen vrijdag geweest bij shinsplintstop , en ik loop nu al pijnloos(gewoon normaal lopen , wandelen dus)
Bij mn scheenbeen zat alles verkleefd...dat is losgemaakt , was wel pijnlijk tijdens behandeling maar daarna licht gevoel in benen en heb tot nu toe geen pijn meer gehad..mag vrijdag weer terug..
Behandeling duurt gemiddeld 4 weken en dan 1x pw terug..mag zelf half deze week al beginnnen weer met rustig n paar km hard te lopen..
Zeker n aanrader!

Gr Jacqueline
Sonarero
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2015, 19:37

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door Sonarero »

Yes exactly. its the same, even though my main problem zone is very high on the shin near the the knee. the pain got better this week but still its getting better very slow. i might try your advice. thank you!
jacquelinemeijers
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 dec 2014, 21:42

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door jacquelinemeijers »

Ok , misschien een optie om een keer daar langs te gaan?
Of woon je niet in Nederland?
Ik heb vanaf dat ik daar geweest ben geen pijn meer gehad...
ik had vanalles geprobeerd..sportmassage , tape ,rust houden een paar weken, maar het kwam steeds terug...
Mijn behandelaar vertelde mij als ik hier niets aan liet doen zou het nooit weggaan....
Ik moet nog een paar keer terug en ook wat oefeningen doen , maar heb er echt zo n goed gevoel over...
kijk anders ff op www.shinsplintstop.nl

succes
Sonarero
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2015, 19:37

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door Sonarero »

As I am not completely recovered, i still ask myself how i can use the program afterwards:

-can i restart the countdown?
-do i still have access to the koffiehoek afterwards?

Thank You if anyone can clearify that. I am really looking forward to it :)
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door Koen - Sportrusten »

Hey Sonarero,

Als je laat weten wanneer je weer pijnvrij kunt lopen, dan activeren wij je programma opnieuw. Van de koffiehoek kun je zeker gebruik blijven maken.

Succes! Koen
Sonarero
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2015, 19:37

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door Sonarero »

bedankt! i hope thats very soon.
Sonarero
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2015, 19:37

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door Sonarero »

Koen - Sportrusten schreef:Hey Sonarero,

Als je laat weten wanneer je weer pijnvrij kunt lopen, dan activeren wij je programma opnieuw. Van de koffiehoek kun je zeker gebruik blijven maken.

Succes! Koen
It took a while... Also had an operation inbetween but finally i am back and in good shape. I want to try the rotterdam marathon 2017 and i am eager to do this with my sportrusten package. I also wrote maarten an email about it (hope that was ok).

Would be great to be rebooted so i can start the 100 days when it should be.

bedankt,

johannes
saniz
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 jul 2016, 15:22

Re: ff uitgeschakeld door blessure vraagje over programma

Bericht door saniz »

Hoi sportrusten.

Ik heb eind december met zaalvoetbal een flinke blessure opgelopen. Scheuren in binnen en buitenkant knieband en een in mijn miniscus. Heb toen helaas mijn sportrusten schema moeten staken. Is het mogelijk om deze te rebooten voor de aankomende marathon van amsterdam.?Dat zou heel fijn zijn!

Ik hoor het graag.
Alvast mijn dank.

Groeten
Sander
Plaats reactie