Rotterdam bis

Plaats reactie
mijneerstemarathon
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mar 2016, 08:24
Locatie: Blankenberge

Rotterdam bis

Bericht door mijneerstemarathon »

Hallo,
Rotterdam 2016 was mijn eerste marathon; ik doorliep het 100 dagen schema in moeilijke familiale omstandigheden, maar slaagde in mijn opzet: op mijn 58ste liep ik mijn eerste marathon in de vooraf berekende tijd. Ttz: 4.21u ipv 4.16u, maar die 4 minuten dat ik er langer over deed, waren mijn 8 stops bij elke bevoorrading ( er was mij immers gezegd van telkens de tijd te nemen om goed te drinken), ik mag dus van een succes spreken...
Mijn clubgenoten, die een traditioneel schema volgden, schreven zich reeds opnieuw in....en het kriebelt dus weer, ook bij mij ;-)
Ik zou op 1 januari gestart zijn, het werd gisteren (3/1) mijn eerste loopje van het jaar..... en het ging moeizaam... ik was immers 2 wkn ziek, en nog duidelijk onvoldoende hersteld vermits ik vandaag weer veel moet hoesten.
Bovendien heb ik reeds jaren enkele chronische "pijntjes", jammer genoeg verbeteren deze niet meer, integendeel...
Mijn besluit: ik zet door...begin met enkele dagen vertraging aan mijn (ondertussen) 96 dagen schema, en ik zie wel hoe het evolueert.
Is dit verstandig? Ik merk het snel genoeg denk ik...
Torrerob
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2015, 13:32

Re: Rotterdam bis

Bericht door Torrerob »

Wat verstandig is, is meestal vooral achteraf te bepalen :D
Als je wat aan die chronische pijntjes wil doen, zou ik Chi Running eens een kans geven. Er staat ook een hoofdstuk in het boek Ik Hardloper. Succes en ik zie je in Rotterdam!

groeten Rob
Plaats reactie