Complimenten

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
EsPri
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 apr 2019, 14:09

Complimenten

Bericht door EsPri »

Ik wil graag mijn ervaring delen en complimenten geven aan Koen en Janneke

Op 1 mei jl ben ik begonnen met dit programma. Va half december merk ik dat mijn lijf pas reageert. Ik ben 49 heb best een druk leven, stressie baan en ook 2 prachtige kleindochters en met alles daar tussenin wat erbij hoort. De combi van dit alles maakt dat ik regelmatig veel druk en drukte ervaar.

Ik ben even op vakantie geweest en heb het programma gecontinueerd. Omdat het goed voelt om 3x daags te eten en 3-wekelijks te sporten.. anyways nu pas! 6 mnd na start merk ik dat ik wat gewicht ga verliezen. Ben ik meer in balans ben, ervaar minder stress, m’n rustpols beter monitor (als hij nog hoger is dan normaal stel ik hardlopen een dagje uit). Slaap vaster.

Kortom .. mijn advies en wens voor alle deelnemers ‘hou vol!!’ Ook al geeft het niet direct het gewenste effect, gun jezelf en je lijf de tijd

Met nogmaals de complimenten aan Janneke, Koen, Rob!

Fijne feestdagen 🌲

PS ik heb geen aandelen sportrusten
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Complimenten

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Ha beste Espri,


Haha, geen aandelen in Sportrusten :-)

Wat ben ik blij te horen dat je merkt dat je lijf meer de rust in gaat!

De combinatie die je beschrijft van een druk leven is exact waar de uitdaging ligt natuurlijk;

Hoe kun je gaan ervaren dat ontspanning, beweging en voeding echt balans gaat opleveren.

Ik vind het echt heel fijn te horen dat je dat begint te vinden en je hebt doorgezet!

Bedankt voor je waardevolle ervaring; je tovert een glimlach op mijn gezicht!!

Fijne feestdagen,

Groetjes Janneke
Plaats reactie