Is dit te doen met een gezin?

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
Liessie
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2020, 21:26

Is dit te doen met een gezin?

Bericht door Liessie »

Goedenavond,

Al een tijdje aan het twijfelen of ik het programma (5 kg afvallen in 30 dagen) wil volgen maar ik ben niet alleen, heb een gezin met 3 kinderen. Is dit wel te combineren? Mijn man en kinderen zijn prima op gewicht dus moeten niet afvallen.... uiteraard heb ik niet echt tijd over ;) dus is dit wel dan realiseerbaar??
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Is dit te doen met een gezin?

Bericht door Janneke - Sportrusten »

dag beste Liessie,

Dank voor je bericht.

We hebben veel mensen met een gezin die het programma volgen.

In feite kun je je huidige eetpatroon redelijk makkelijk aanpassen, zo zijn er deelnemers die een menu aan het gezin voorschotelen en dan zelf wel de vis en de groenten nemen, maar slechts een klein beetje van de aardappelen of niets van de aardappelen nemen.

Je raakt bedreven in het makkelijk koken zonder dat het teveel poespas oplevert. De gerechten in het boek zijn niet ingewikkeld maar zijn wel koolhydraat-arm. Mijn man eet inmiddels 90% van de gerechten met mij mee maar voor die tijd, paste ik dan dingen gemakkelijk aan voor hem door wel pasta of rijst toe te voegen die ik zelf niet of maar in kleine portie eet.

In onze besloten Facebookgroep zijn veel mensen actief die ook een gezin hebben, je mag je daar wel aanmelden en de vraag ook aan hen stellen. Dan krijg je van anderen ook geheid een reactie terug waarop jij je beslissing beter kunt nemen.

hartelijke groeten, Janneke
Plaats reactie