Gewoon leuk om te starten.

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
Nicoled
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2020, 17:36

Gewoon leuk om te starten.

Bericht door Nicoled »

Hoi allen,

Ik ga het 5kg programma dinsdag starten.
Zelf heb ik veel ervaring al met ademhalings oefeningen, elke donderdag en zondag het meer en de zee in, ik train elke zondag trails op een lege maag en ren 4x p week waarvan 2x op d2.
Lunch maak ik altijd zelf (salade). En ontbijt sla ik liever helemaal over ( op advies van een vriend) en voel mij hier prima bij.


Waarom start ik nu dan...? Ik val niet af! En ja ik ben de afgelopen weken weer aan het snoepen geraakt , waardoor mijn vermoeidheid terug is.
Ik ben al 2 jaar op 78kg. tot grote frustratie!!! :roll:


Ik zou graag jullie hulp willen om mijn gewicht goed te krijgen ( ik zou graag naar 70 willen).

Janneke zie ik af en toe op strava voorbij komen (gezellig!) en ik hoop dat we samen mijn reden kunnen vinden dat ik niet af val.

Ik ga jullie programma netjes volgen.

Fijne avond!!

Gr Nicole
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Gewoon leuk om te starten.

Bericht door Janneke - Sportrusten »

He hallo beste Nicole,

Wat een leuk bericht, dank je wel!

Je doet al heel veel dingen goed en toch lukt het afvallen niet. Mooi om de komende maand eens uit te pluizen waar dat in zit.
Ik denk uiteraard heel graag met je mee.

Als je je ontbijt over wil blijven slaan; dat kan absoluut; zeker als je vetverbranding goed aan staat.
Zelf houd ik het momenteel nog bij 3 maaltijden per dag omdat ik merk dat ik door stress van de afgelopen maanden nog te snel in de suikerverbranding schiet, als ik 3 maaltijden per dag eet, krijg ik niet gedurende de dag trek om te snaaien. Momenteel is twee eetmomenten te weinig voor me.

Mooie maand gewenst Nicole en we zullen elkaar zeker op Strava, Facebook, Instagram, mail of hier tegenkomen. En wie weet; over een poosje, als het weer mag; in het echie.

Lieve groeten, Janneke
Nicoled
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2020, 17:36

Re: Gewoon leuk om te starten.

Bericht door Nicoled »

:) elkaar eens tegenkomen lijkt me leuk janneke!

Ik weeg mezelf eigenlijk nooit, omdat het anders een stress factor wordt. Wel meet ik mijn buikomvang, heupomvang en bovenarm.

Einde vd maand zal ik mezelf netjes weer wegen.

Blijf gezond deze dagen. Denk om elkaar.

Gr Nicole
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Gewoon leuk om te starten.

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Yes, blijf gezond. Dat is het voornaamste, Nicole :-)

Lieve groetjes Janneke
Plaats reactie