Schema kopiëren naar Garmin connect ?

Plaats reactie
KeesvdH
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2016, 22:29

Schema kopiëren naar Garmin connect ?

Bericht door KeesvdH »

Beste,

Is er een mogelijkheid het complete schema ineens over te zetten naar bijvoorbeeld Garmin Connect?
Nu moet ik iedere training apart over typen ( ook niet erg maar misschien kan het eenvoudiger)

vriendelijker groet!
Kees
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Schema kopiëren naar Garmin connect ?

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Kees,

Ik heb helaas geen Garmin maar een Polar, en hier kun je favoriete trainingen aanmaken.
Dit kan op de Polar zelf maar handiger is het via de website te doen (flow.polar.com)
Het marathon schema kent bijvoorbeeld 4 trainingen, dus ik heb 4 favoriete trainingen gemaakt. In de kalender op mijn pagina kies ik dan op de trainingsdagen de juiste training en pas de afstand aan (die is immers steeds langer gedurende het schema).
Op deze manier kan ik vrij snel het complete schema aanmaken en dan downloaden naar mijn Poler.

Ik denk dat dit op een vergelijkbare manier ook zou moeten kunnen met een Garmin, dus ik hoop dat er een lezer reageert met een Garmin die dit uit kan leggen...? ;)

Blijde groet,

Rob
Laatst gewijzigd door RunningRob - Sportrusten op 10 apr 2018, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
KeesvdH
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 okt 2016, 22:29

Re: Schema kopiëren naar Garmin connect ?

Bericht door KeesvdH »

Bedankt voor de reactie, inmiddels heb ik een deel van de trainingen over gezet door gewoon te typen 😃, via Garmin connect.
Plaats reactie